Την πρώτη θέση σε πανελλήνιο διαγωνισμό ο οποίος διοργανώθηκε από την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» έλαβε το Γυμνάσιο Κυργίων, το οποίο διακρίθηκε στην κατηγορία Βίντεο σποτ.
Τα συγχαρητήριά της εξέφρασε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας, σε ανάρτηση της οποίας αναφέρονταν τα εξής: «Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες της Α’ τάξης του Γυμνασίου Κυργίων Δράμας που με τη διακριτική βοήθεια της καθηγήτριάς τους κ. Ελ. Βασιλείου συμμετείχαν σε διαγωνισμό ψηφιακής δημιουργίας του ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς” και απέσπασαν το 1ο πανελλήνιο βραβείο. Ο τίτλος του βίντεο είναι: “Ποδηλατώ και προστατεύω το περιβάλλον”».
Αντίστοιχη ανάρτηση έκφρασης συγχαρητηρίων έγινε και από τον Δήμο Δοξάτου: «Συγχαρητήρια στο Γυμνάσιο Κυργίων για το 1ο πανελλήνιο βραβείο σε διαγωνισμό ψηφιακής δημιουργίας. Ο τίτλος του βίντεο είναι: “Ποδηλατώ και προστατεύω το περιβάλλον”».
Ο πανελλήνιος διαγωνισμός διοργανώθηκε από την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς». Το θέμα για τους μαθητές των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας ήταν «Οδική Ασφάλεια: Κοινή Ευθύνη» για τους/τις μαθητές/μαθήτριες.
Σκοπός του διαγωνισμού ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών/μαθητριών και η ενεργοποίησή τους στο ζήτημα της ασφαλούς μετακίνησής τους μέσω της δημιουργίας πρωτότυπων ψηφιακών έργων με θέμα τη σημασία της τήρησης των κανόνων του Κ.Ο.Κ. και της καλλιέργειας κουλτούρας οδικής ασφάλειας σε όλους τους πολίτες. Στόχος του διαγωνισμού ήταν να κατανοηθεί πως οι έφηβοι ως χρήστες του οδικού δικτύου έχουν δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις που οφείλουν να γνωρίζουν και να τηρούν ώστε να μπορούν οι ίδιοι και οι συμπολίτες τους να κυκλοφορούν με ασφάλεια και να μην κινδυνεύουν να τραυματιστούν σοβαρά σε τροχαία συμβάντα.
Οι κατηγορίες του διαγωνισμού ήταν Ταινίας, Βίντεο σποτ και Ψηφιακής Εφαρμογής.