ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΣΤΗ ΔΡΑΜΑ

Οι Δραμινές αθλήτριες του Α.Σ. Άρτεμις Δράμας αναδείχθηκαν πρωταθλήτριες Ελλάδος στην κατηγορία Γυναικών, στο πλαίσιο του 11ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος αισθητικής ομαδικής γυμναστικής που πραγματοποιήθηκε στη Δράμα, κερδίζοντας μόρια για την εισαγωγή τους στα πανεπιστήμια.

Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τη σπουδαία επιτυχία του συλλόγου μας Α.Σ Άρτεμις Δράμας στο 11ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αισθητικής Ομαδικής Γυμναστικής, που πραγματοποιήθηκε στη Δράμα.

Η ομάδα μας κατέκτησε τον τίτλο των Πρωταθλητριών Ελλάδος στην κατηγορία γυναικών, επιβεβαιώνοντας το υψηλό επίπεδο δουλειάς, συνέπειας και αθλητικού ήθους.

Στους τελικούς της διοργάνωσης:

Κατακτήσαμε:

1η θέση στο L-ng Pr-gram

2η θέση στο Sh-rt Pr-gram

Παράλληλα, εξαιρετικές επιδόσεις σημείωσαν και οι μικρότερες ηλικιακές κατηγορίες του συλλόγου μας, αποδεικνύοντας ότι το μέλλον προδιαγράφεται εξίσου λαμπρό:

– 1η θέση (12–14 L-ng)

– 1η θέση (10–12 L-ng)

– 2η θέση (10–12 L-ng)

– 1η θέση (8–10 L-ng)

– 3η θέση (6–8 L-ng)

– 8η θέση (14–16 L-ng)

Συνολικά, ο σύλλογός μας κατέκτησε 55 μετάλλια, σε μια διοργάνωση υψηλού επιπέδου με συμμετοχές από όλη την Ελλάδα.

Η επιτυχία αυτή είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας. Θερμές ευχαριστίες αξίζουν:

– Στην Πρόεδρο Κριτών κ. Ελένη Μακρή για τη σημαντική συμβολή της στην ανάπτυξη του αθλήματος

– Στις προπονήτριες του συλλόγου μας για την αφοσίωση και την εξαιρετική προετοιμασία των αθλητριών

– Στον Περιφερειάρχη μας, Μιχάλη Μουρβετίδη, που από την πρώτη στιγμή πίστεψε σε εμάς και μας στήριξε ανιδιοτελώς.

– Στον Στέλιο Ιγνατιάδη για τη διαρκή του παρουσία και πολύτιμη συμβολή στην επιτυχία της διοργάνωσης.

– Στον Δήμο Δράμας, τον Δήμαρχο Γιώργο Παπαδόπουλο και τον Αντιδήμαρχο Αθλητισμού Παντελή Κρανά, που στάθηκαν δίπλα μας σε κάθε στιγμή.

– Στη Δέσποινα Αβραμίδου, που με τη θετική της ενέργεια συνέβαλε ώστε όλα να κυλήσουν άψογα.

  • Στην ΑΜΚΕ Μπουδούρογλου για την πολύ σημαντική και καθοριστική υποστήριξή της.

– Στον χορηγό επικοινωνίας μας, Star Β. Ελλάδος, για τη συνεχή προβολή και ενημέρωση

– Στον Ερυθρό Σταυρό και τους Σαμαρείτες για την πολύτιμη υγειονομική κάλυψη

– Και φυσικά στους γονείς, εθελοντές και την τοπική κοινωνία για τη στήριξή τους

Η διάκριση αυτή δεν αποτελεί μόνο επιβράβευση της προσπάθειας των αθλητριών μας, αλλά και σημαντική προβολή για την πόλη μας και τον αθλητισμό της περιοχής.

Η επιτυχία αυτή αποτελεί μόνο την αρχή. Ως Πρωταθλήτριες Ελλάδος, συνεχίζουμε δυναμικά, με στόχο ακόμη μεγαλύτερες διακρίσεις.