Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» Α. ΑΝΤΩΝΟΥΔΗΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟ RADIO ALPHA 88,6 ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ

 

  • «Θεωρούμε πως έχει τις περισσότερες πιθανότητες να υλοποιηθεί»
  • Για Δράμα – Καβάλα και Δράμα – Αμφίπολη: «Είναι δύο μελέτες και δύο έργα που δεν μπορούν να γίνουν μαζί… Αν τελικά εξαιρεθεί ένας από τους δύο δρόμους από τον αρχικό σχεδιασμό, θα προχωρήσουμε σε αναστολή του έργου μέχρι την επόμενη περίοδο»
  • Δ. Εμμανουηλίδης, Βουλευτής ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Ν. Καβάλας: «Τόσο ο άξονας Δράμα – Αμφίπολη, όσο και ο Ε-61 είναι απαραίτητοι για την ελληνική οικονομία»

 

Δηλώσεις του Προέδρου της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.» κ. Απόστολου Αντωνούδη φιλοξένησε την Δευτέρα 28 Αυγούστου η εφημερίδα «Νέα Εγνατία» της Καβάλας. Ο κ. Αντωνούδης μίλησε την περασμένη Παρασκευή 25 Αυγούστου στο Radio Alpha 88,6 για τον σχεδιασμό της εταιρίας και αναμενόμενο ήταν η συζήτηση που είχε με τον Νίκο Χαζαρίδη να οδηγηθεί τόσο στα θέματα της Καβάλας, όπου δεσπόζει η δημιουργία νέου σταθμού διοδίων στα Άσπρα Χώματα, όσο και θέματα της Δράμας.

Ειδικότερα, για το θέμα με Δραμινό ενδιαφέρον, δηλαδή τη σύνδεση της Δράμας με την Εγνατία ο κ. Αντωνούδης ανέφερε: «Οι μεγάλες παρεμβάσεις του οδικού δικτύου, ιδιαίτερα στην Βόρειο Ελλάδα, περνάνε από την εταιρία “Εγνατία Οδός Α.Ε” και η εικόνα που υπάρχει για τον Ε61, δηλαδή τον δρόμο Καβάλα-Δράμα-Προμαχώνας είναι καθυστερήσεις, αντιδράσεις των κατοίκων, ενώ από την άλλη πλευρά υπάρχει η μελέτη για την περιοχή Δράμα-Σέρρες-Αμφίπολη. Είναι δύο μελέτες και δύο έργα που δεν μπορούν να γίνουν μαζί και θα δούμε που θα καταλήξουμε, αφού η δεύτερη μελέτη είναι λίγο πιο ώριμη και θεωρούμε πως έχει τις περισσότερες πιθανότητες να υλοποιηθεί. Πολλά έργα δυστυχώς δεν πραγματοποιούνται γιατί υπήρχε και συνεχίζει να υπάρχει το θέμα των διάφορων πολιτικών που τα καθυστερούν. Αυτή η αέναη διαβούλευση με τους τοπικούς ή πολιτικούς παράγοντες δεν οδηγεί σε καλά αποτελέσματα. Πρέπει να υπάρχει μια πιο σφιχτή διαδικασία για να φτάνουμε και στο τέλος ενός έργου. Αν τελικά εξαιρεθεί ένας από τους δύο δρόμους από τον αρχικό σχεδιασμό, θα προχωρήσουμε σε αναστολή του έργου μέχρι την επόμενη περίοδο. Το πρόβλημα, όμως, το κύριο είναι το χρηματοδοτικό, αφού γνωρίζουμε πως στο νέο ΕΣΠΑ δεν υπάρχουν χρήματα και πρέπει να περάσουμε σε άλλες λύσεις όπως είναι η δανειοδότηση και άλλοι τρόποι που δυσκολεύουν πολύ τα έργα. Θα πρέπει να σημειώσουμε πως είναι έτοιμο να δημοπρατηθεί το κομμάτι προς τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα στην Ξάνθη, ένα έργο ώριμο και ένα πολύ σημαντικό και δύσκολο κομμάτι του θα υλοποιηθεί σε δύο χρόνια και απομένει η βελτίωση προς την Ξάνθη. Υπάρχουν βέβαια και άλλα προβλήματα που αφορούν την έξοδο της Δράμας προς τα Βαλκάνια και άλλα μικρότερα προβλήματα που υπάρχουν και μένει να δούμε που θα καταλήξουμε».

Ακόμη, ο Πρόεδρος της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.» αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο νέας χάραξης στον Σταυρό Αμυγδαλέωνα στο πλαίσιο του τμήματος Δράμα – Καβάλα του Ε-61: ««Σε ό,τι αφορά τον Σταυρό Αμυγδαλεώνα, μπορούμε να πάμε σε μια άλλη χάραξη για να μην καταστραφεί το αισθητικό δάσος, με μια πολιτική και ένα σχεδιασμό για να κατασκευαστεί ένα έργο. Αυτό το αφήνουμε να πάει 5-7 χρόνια και ξαφνικά πάμε στο παραπέντε για να βρούμε πως υπάρχει μια άλλη λύση που πρέπει να την εξετάσουμε . Όλα είναι δυνατό να γίνουν και εκείνο που προέχει είναι οι τεχνικές δυσκολίες και το κόστος. Το να περάσεις μέσα από ένα δάσος ή τούνελ σαφώς και αυξάνει πολύ το κόστος και το κόστος δυσκολεύει την υλοποίηση του κάθε έργου».

 

«Απαραίτητοι και οι δύο άξονες για την ελληνική οικονομία»

 

Την Τρίτη 29 Αυγούστου, η εφημερίδα «Νέα Εγνατία» της Καβάλας φιλοξένησε δηλώσεις του Βουλευτή ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Ν. Καβάλας κ. Δημήτρη Εμμανουηλίδη, ο οποίος σχολίασε τα όσα ανέφερε ο Πρόεδρος της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» κ. Απόστολος Αντωνούδης.

Σχετικά με το θέμα της σύνδεσης της Δράμας με την Εγνατία και τους άξονες Ε-61 και Δράμα – Αμφίπολη ο Καβαλιώτης Βουλευτής ανέφερε: «Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι και οι δύο άξονες Δράμα – Αμφίπολη και Ε-61 πρέπει να υλοποιηθούν και να λειτουργήσουν, καθώς είναι απολύτως απαραίτητοι και για την εθνική οικονομία, αλλά και για την διακίνηση του πληθυσμού της περιοχής της Δράμας. Είναι όμως ζητήματα που θέλουν τον χρόνο τους, αφού ως γνωστό, οι ρυθμοί με τους οποίους αντιμετωπίζονται οι δημόσιες κατασκευές, δεν είναι οι πλέον επιταχυνόμενοι. Πάντως, εφόσον πρέπει να λειτουργήσει πρώτα ο ένας εκ των δύο αξόνων, θα συνεκτιμηθούν όλες οι παράμετροι, για να δοθεί χρονική προτεραιότητα στην υλοποίηση ενός από τους δύο αυτούς οδικούς άξονες. Επί του παρόντος δεν έχουμε ακόμη ξεκαθαρίσει ποιος από τους δύο θα υλοποιηθεί σε πρώτη φάση»