Το 5ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας εντάχθηκε φέτος στο Εθνικό Εκπαιδευτικό Δίκτυο «Κωνσταντινούπολη – Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη – Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης», στα πλαίσια του οποίου, θα διεξαχθεί το 1ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο, στις 4-7 Απριλίου 2024, στην Κωνσταντινούπολη, υπό την Αιγίδα του Οικουμενικού Πατριάρχου, κ. κ. Βαρθολομαίου.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, φιλοτέχνησαν τρίπτυχο εικαστικής δημιουργίας, που απεικονίζει τη σύνδεση μεταξύ τριών ναών – ιστορικών μνημείων, που συνδέουν τις τρεις μας πόλεις: την Κωνσταντινούπολη με την Αγία Σοφία, τη Θεσσαλονίκη με τη Ροτόντα, και τον Ιερό Ναό της Αγίας Βαρβάρας, στην πόλη μας τη Δράμα.
Το σχολείο μας θα συμμετέχει στην έκθεση εικαστικών δημιουργιών, κατασκευών και αφίσας, που θα διεξαχθεί το Σάββατο 6 Απριλίου 2024 στο Ζωγράφειο Λύκειο Κωνσταντινούπολης, συνεχίζοντας τη συνεργασία των δύο σχολείων μας, που ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2023, με τη συμμετοχή της Διευθύντριας του σχολείου μας, κ. Αναστασίας Γαλανού στο Οδοιπορικό Περιβαλλοντικών και Πολιτιστικών Δράσεων στην Κωνσταντινούπολη, στο πλαίσιο λειτουργίας του Δικτύου, υπό την Αιγίδα του Οικουμενικού Πατριάρχου και με την ευγενική φιλοξενία του Διευθυντή του Ζωγραφείου Λυκείου Κωνσταντινουπόλεως, κ. Ιωάννη Δεμιρτζόγλου.
Το Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο συντονίζεται από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης και σκοπός του είναι να λειτουργήσει ως πεδίο συνεργασίας, εκπαίδευσης και δημιουργικού διαλόγου μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών από σχολεία της Ελλάδας και της ομογένειας, σε θέματα περιβάλλοντος και αειφορίας, στη βάση της ατζέντας για τη βιώσιμη ανάπτυξη, χτίζοντας γέφυρες επικοινωνίας ανάμεσα στα σχολεία της Ελλάδας και της ομογένειας.
Ευχαριστούμε την εικαστικό κ. Ευπραξία Γεώργαρου, τον εκπαιδευτικό Πληροφορικής, κ. Περικλή Λάζο και την εκπαιδευτικό του τμήματος Ε2 κ. Μαρία Σαπουντζή για τη βοήθειά τους στην υλοποίηση του προγράμματος.
Η Διευθύντρια του 5ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας
Αναστασία Γαλανού