
Σε ανακοίνωση της Νέας Αριστεράς Δράμας αναφέρονται τα εξής:
Νοσοκομείο Δράμας… S.O.S… δεν επαρκούν οι Αναισθησιολόγοι… θα κλείσουμε τη ΜΕΘ! Όχι!!! Δεν μπορεί ένα μεγάλο Νομαρχιακό Νοσοκομείο να μην έχει Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Θα εφημερεύουμε οι υπάρχοντες και στο Αναισθησιολογικό και στη ΜΕΘ. Θα κάνουμε και 12 εφημερίες. Κι ας επιτρέπει μέχρι 7 η Εθνική Νομοθεσία. Μέχρι 4 η Ευρωπαϊκή. Θα κρατήσουμε τη ΜΕΘ ζωντανή. Όρθιο το Νοσοκομείο μας. Ασφαλείς τους συμπολίτες μας.
Εύγε! Μήπως μπορείτε στο μεταξύ να πετάγεστε και στις Σέρρες και στην Ξάνθη, να κάνετε κι εκεί μερικές; Συγνώμη αλλά είναι ανθρωπίνως αδύνατο… Έχουμε εξουθενωθεί. Βιώνουμε υπερκόπωση. Κινδυνεύει η Υγεία μας και η Υγεία των ασθενών μας.
Διοίκηση. Εντέλλεσθε. Διατάσσεστε να κάνετε κι άλλες εφημερίες. Με λίγη προσπάθεια μπορείτε και 15… Ίσως και περισσότερες. Μα είναι παράνομο! Τι να κάνουμε, έκτακτες ανάγκες… Που έγιναν μόνιμες… Εδώ και μήνες….δράμα η κατάσταση στο Αναισθησιολογικό. Αλλά και στη ΜΕΘ. Και στην Ξάνθη. Και στις Σέρρες. Κι ας διαμαρτύρονται οι Αναισθησιολόγοι. Ο Σύλλογος Ιατρών του Νοσοκομείου. Ο Ιατρικός Σύλλογος Δράμας.
Άλλες οι βουλές της Διοίκησης του Νοσοκομείου. Της 4ης ΥΠΕ. Του Υπουργείου. Εντέλλεσθε για πολλές παράνομες εφημερίες! Και προ ημερών και συνεχείς επί 3 ημέρες! Επί 72 συνεχόμενες ώρες!!! Στο Νοσοκομείο της Δράμας. Στο Νοσοκομείο των Σερρών.
Παντού οι Αναισθησιολόγοι του Νοσοκομείου Δράμας… Ποιος θα άντεχε…
Είναι άλλο να πεθαίνεις για την Ελλάδα κι άλλο εκείνη να σε πεθαίνει!!!
Αν δεν υπάρχει νόμος, κράτος, Επιθεώρηση Εργασίας, Εισαγγελέας… κάλλιο να πάμε όλοι μετανάστες…

