ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ

Τα Επιμελητήρια της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, μέσω του συλλογικού τους οργάνου, του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου ΑΜΘ (ΠΕΣΥ), διοργανώνουν για ακόμη μια χρονιά την Έκθεση Τροφίμων και Ποτών «Μοναδικές Γεύσεις από την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη», η οποία θα πραγματοποιηθεί στον χώρο του Μετρό Συντάγματος στην Αθήνα, από τις 23 έως τις 26 Οκτωβρίου 2025.

Η έκθεση φιλοδοξεί να αναδείξει και να προβάλει τα τοπικά προϊόντα της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ενισχύοντας την εξωστρέφεια των παραγωγών και δίνοντας τη δυνατότητα άμεσων πωλήσεων σε ένα από τα πιο πολυσύχναστα σημεία της Αθήνας, από το οποίο διέρχονται καθημερινά περίπου ένα εκατομμύριο άτομα.

Τα εγκαίνια της Έκθεσης θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2025, στις 18:30, με τη συμμετοχή παραγωγών, φορέων και επισκεπτών που επιθυμούν να γνωρίσουν από κοντά την αυθεντική γεύση της περιοχής μας.

Η έκθεση αποτελεί μία μοναδική ευκαιρία για επιχειρηματικές επαφές, γευσιγνωσία και προώθηση των τοπικών προϊόντων σε ένα ευρύ κοινό, ενώ παράλληλα προβάλλει την πολιτιστική και γαστρονομική κληρονομιά της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

 

«Προβάλλουμε προϊόντα της Δράμας στο κεντρικότερο σημείο της Ελλάδος»

 

Σε σχετική δήλωσή του, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δράμας κ. Στέφανος Γεωργιάδης ανέφερε τα εξής:

«Στις 23 Οκτωβρίου ξεκινάει η έκθεση στο Μετρό του Συντάγματος των Επιμελητηρίων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Είναι ένας θεσμός που έχει δημιουργηθεί εδώ και αρκετά χρόνια. Ουσιαστικά προβάλλουμε προϊόντα της Δράμας στο κεντρικότερο σημείο της Ελλάδος που είναι ο σταθμός του Συντάγματος. Συμμετέχουν επιχειρήσεις ανάλογα με τον αριθμό αιτήσεων, σύμφωνα με το πρωτόκολλο. Από τη Δράμα έξι επιχειρήσεις και αντίστοιχα από τα υπόλοιπα Επιμελητήρια ανάλογα.

Στο Σύνταγμα κάθε μέρα, εκτός από τους Έλληνες, οι τουρίστες είναι πάρα πολλοί. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να υπάρξει προβολή μέσα στο Σύνταγμα, στο κέντρο, και για αυτό τον λόγο κάνουμε αυτή την προώθηση. Έχουμε την υποστήριξη της Κεντρική Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος και της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και τους ευχαριστώ θερμά. Διότι και το κόστος είναι μεγάλο, αλλά και η διαδικασία για να στηθεί αυτή η έκθεση έχει μια ιδιαιτερότητα. Δεν είναι εύκολο να στήσεις μια έκθεση μέσα στον σταθμό και όλα αυτά έχουν και κόστη, αλλά και οργανωτικά ζητήματα.

Θεωρώ ότι θα πάει πάρα πολύ καλά. Οι άνθρωποι που θα είναι στην Αθήνα θα γνωρίσουν τα τοπικά προϊόντα, τις μοναδικές γεύσεις της Περιφέρειάς μας και ευελπιστούμε κάθε χρόνο να έχουμε ακόμη περισσότερες παρουσίες, όχι ως Δράμα, αλλά γενικότερα μιλάω και να μεγεθυνθούμε. Να κάνουμε κάτι πολύ μεγαλύτερο. Στην παρούσα στιγμή 6 Επιμελητήρια της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης διοργανώνουν αυτή την έκθεση. Θέλω να πιστεύω ότι ο κόσμος που θα επισκεφτεί τα περίπτερά μας και ικανοποιημένος θα μείνει, αλλά και πραγματικά θα γνωρίσει και την περιοχή μας, διότι θα έχουμε και την ανάλογη προβολή εντός του χώρου».