
Σε ευχαριστήρια ανακοίνωση κατοίκων των Εργατικών Κατοικιών Μαυροβάτου αναφέρονται τα εξής:
Οι κάτοικοι της περιοχής εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τον Δήμο Δράμας, τον Δήμαρχο κ. Γιώργο Παπαδόπουλο και την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, για την ανταπόκριση και την τοποθέτηση νέων διχτυών, στις εστίες και στα καλάθια του μπάσκετ, καθώς και την ενίσχυση και το βάψιμο των εστιών του.

Η παρέμβασή σας συνέβαλε ουσιαστικά στη βελτίωση και της λειτουργικότητας του χώρου, προσφέροντας χαρά και κίνητρο στους νέους.
Ευελπιστούμε ότι θα ανταποκριθείτε και στα επόμενα αιτήματά μας.
Με εκτίμηση
Οι κάτοικοι της περιοχής

