Σε μήνυμά του για την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, ο Δήμαρχος Δράμας κ. Γιώργος Παπαδόπουλος ανέφερε τα εξής:

Η 28η Οκτωβρίου δεν είναι μια ημερομηνία μόνο του παρελθόντος. Είναι μια πυξίδα για το παρόν και το μέλλον.

Τότε, οι Έλληνες είπαν «Όχι» στον φόβο. Σήμερα, οφείλουμε να λέμε «Ναι» στην ευθύνη — στην ευθύνη να κρατήσουμε την πατρίδα μας ανθρώπινη, δημιουργική και δίκαιη.

Το πνεύμα του ’40 δεν γεννήθηκε στα χαρακώματα, αλλά στις ψυχές απλών ανθρώπων που πίστεψαν ότι η ελευθερία αξίζει κάθε θυσία.

Αυτό το πνεύμα καλούμαστε να αναβιώσουμε σήμερα — όχι με πολέμους, αλλά με έργα. Με την ενότητα, την αλληλεγγύη, την προσφορά. Με τη Δράμα που επιλέγει να προχωρά μπροστά, να παλεύει, να ελπίζει.

Τιμούμε τους ήρωες του ’40 με τη στάση μας, με τη συνέπειά μας, με το δικό μας καθημερινό «όχι» στην αδιαφορία και την παραίτηση.

Χρόνια πολλά σε όλους τους Δραμινούς.

Χρόνια πολλά στην Ελλάδα που αντέχει και προχωρά.