Ολοκληρώθηκε εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου στην Ένωση Διακινητών Εμπόρων Οίνων & Ποτών (ΕΔΕΟΠ) Μακεδονίας-Θράκης-Ηπείρου & Θεσσαλίας. Αντιπρόεδρος στο νέο Δ.Σ. είναι η Δραμινή κ. Λυδία Μιχαηλίδου.

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτείται ως εξής:

Πρόεδρος: Βερυκούκης Θεόδωρος

Αντιπρόεδρος: Μιχαηλίδου Λυδία

Γενικός Γραμματέας: Λύσσελης Ιωάννης

Ταμίας: Τσαλκιτζίδης Γεώργιος

Σύμβουλος: Μιχαηλίδης-Τζαρίδης Γεράσιμος

Η ΕΔΕΟΠ ευχαριστεί όλα τα μέλη που συμμετείχαν στη διαδικασία και δεσμεύεται να συνεχίσει με συνέπεια και συλλογικότητα το έργο της.