ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Ν. ΔΡΑΜΑΣ ΧΡ. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗ ΣΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Ν.Δ. Ν. ΔΡΑΜΑΣ Δ. ΚΥΡΙΑΖΙΔΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΔΡΑΜΑ – ΑΜΦΙΠΟΛΗ

 

 

  • «Με τα πολικών θερμοκρασιών αστεία του δεν γελούν ούτε οι συνάδελφοί του»
  • «Δεν γνωρίζουμε αν η δυσκολία αντίληψης των όσων διαβάζει ο Βουλευτής του Νομού μας είναι περιστασιακή ή έχει λάβει μόνιμα πλέον χαρακτηριστικά»

 

Σε απάντηση του Βουλευτή ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Ν. Δράμας κ. Χρήστου Καραγιαννίδη, μετά από ανακοίνωση του Βουλευτή Ν.Δ. Ν. Δράμας κ. Δημήτρη Κυριαζίδη σχετικά με το δρόμο Δράμα – Αμφίπολη, αναφέρονται τα εξής:

«Το τελευταίο διάστημα ο κύριος Κυριαζίδης ανακάλυψε την χιουμοριστική του πλευρά ή τουλάχιστον έτσι νομίζει ο ίδιος. Με τα πολικών θερμοκρασιών αστεία του δεν γελούν ούτε οι συνάδελφοί του που, όσο να πεις, μια αλληλεγγύη την έχουν μεταξύ τους. Αυτό όμως δεν τον πτοεί και δοκιμάζει με ακόμα πιο συγκροτημένα ανόητο τρόπο.

Τελευταίο του διαμάντι είναι ένα δελτίο τύπου για τη σύνδεση Δράμας-Αμφίπολης. Θα μείνει στην ιστορία της λογοτεχνίας η φράση “ανώτεροι λόγοι”. Όπως όλοι μας γνωρίζουμε, υπάρχουν ανώτεροι, κατώτεροι και μεσαίοι λόγοι κι ευτυχώς αυτό δεν πτοεί τον συνταξιούχο λογογράφο του από το να γράφει ουρανομήκεις τιποτολογίες που προκαλούν με την παντελή άγνοια της ελληνικής γλώσσας.

Να περάσουμε τώρα στο θέμα του δελτίου τύπου, που σίγουρα δεν είναι η Φόρμουλα 1, μια και οι αγώνες αυτού του είδους δεν γίνονται σε εθνικές οδούς αλλά σε κλειστές πίστες που μερικές φορές εμπεριέχουν και αστική οδοποιία. Ψιλά γράμματα για όσους είναι άσχετοι με το θέμα αλλά θέλουν να πουλήσουν πνεύμα με την υποτιθέμενη ευρυμάθειά τους.

Δεν γνωρίζουμε αν η δυσκολία αντίληψης των όσων διαβάζει ο Βουλευτής του Νομού μας είναι περιστασιακή ή έχει λάβει μόνιμα πλέον χαρακτηριστικά, αλλά προφανώς δεν έχει καταλάβει ούτε λέξη απ’ όσα διάβασε. Η επιλογή του τεχνικού συμβούλου έχει γίνει με νόμιμο τρόπο, όπως περιγράφει το επισυναπτόμενο έγγραφο, κι έγινε με αυτό τον τρόπο γιατί ήταν ταχύτερη λύση. Σε τούτο είχαν συμφωνήσει όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς και η τοπική αυτοδιοίκηση.

Η χρηματοδότηση επίσης θα γίνει από την ΕΤΕπ, όπως αναφέρεται και στο επισυναπτόμενο έγγραφο, ασχέτως αν αυτό δεν βολεύει το χονδροειδέστατο ψέμα που γράφει στο δελτίο τύπου ο κύριος Κυριαζίδης.

Η προσπάθεια για την ολοκλήρωση των μελετών συνεχίζεται με γοργό ρυθμό, προς μεγάλη λύπη του κυρίου Κυριαζίδη.

Ελπίζουμε, και για το καλό της σάτιρας, ο κύριος Κυριαζίδης να ασχοληθεί με κάτι διαφορετικό.

Για αρχή, προτείνουμε κανόνες συντακτικού και γραμματικής της ελληνικής γλώσσας».

 

«Ακύρωση Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula 1»

 

Στο πλαίσιο της τήρησης της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, αν και ο κ. Κυριαζίδης έχει επιλέξει να μην αποστέλλει δελτία τύπου στην «Εργασία… συν», και για να κατανοήσουν πλήρως οι αναγνώστες της εφημερίδας το θέμα, δημοσιεύεται και η αρχική ανακοίνωση του Βουλευτή της Ν.Δ., στην οποία αναφέρονταν τα εξής:

«Ακυρώνεται και για εφέτος η διοργάνωση του παγκοσμίου πρωταθλήματος αγώνων αυτοκινήτου Formula1 που θα πραγματοποιούνταν 1η Απριλίου στον ασφαλτοτάπητα του οδικού άξονα Δράμας – Αμφίπολης.

Με την υπ. αριθμ. ΔOY/014/302 από 31/1/2019 έκθεση της Κυβέρνησης (επισυνάπτεται), ως ορθά έπραξε και πέρυσι που ακύρωσε ανάλογη διοργάνωση, για “ανώτερους λόγους”, κατέστησε γνωστό, ότι για τους αυτούς λόγους, δεν θα πραγματοποιηθεί η διοργάνωση και ότι αυτή τελικά θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο στη Σαγκάη.

Ως προκύπτει από τη σχετική έκθεση, οι “ανώτεροι λόγοι” ανάγονται στα εξής:

α) Δεν υπάρχει ωρίμανση των διαδικασιών,

β) Δεν υπάρχουν διαθέσιμοι πόροι χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ 2014– 2020 και επιβάλλεται η εύρεση χρηματοδότησης από τα προγράμματα της ΕΤΕπ.

γ) Δεν υπάρχει τεχνικός Σύμβουλος για την υποβοήθηση υλοποίησης του έργου, λόγω των ελλείψεων της υπηρεσίας σε εξειδικευμένα λογισμικά

δ) Υπάρχει όμως δυστυχώς μεγάλος φόρτος εργασίας στη Δ/νση οδικών Υποδομών που δυσχεραίνει την όλη τέλεση και

ε) Τέλος δεν υπάρχουν όλες εκείνες οι προϋποθέσεις, προκειμένου να κριθεί, ότι το έργο είναι ώριμο για δημοπράτηση, καθόσον αναγκαίος επιπλέον όρος είναι, η εξασφάλιση οριστικών μελετών που θα καλύπτουν όλο το φυσικό αντικείμενο, ώστε να μην πιθανολογούνται μεταβολές του οικονομικού αντικειμένου…

Ύστερα από τα παραπάνω η κυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α. αποφάσισε την ανάθεση, με προσφυγή σε διαδικασία διαπραγμάτευσης, χωρίς δημοσίευση της προκήρυξης (καλλιτέχνιδα και σε αυτά) να εξευρεθεί τεχνικός σύμβουλος αντί 178.560 ευρώ, έτσι, ώστε να υποβοηθήσει στην όλη μελλοντική διοργάνωση της Formula1, στον ασφαλτοτάπητα του οδικού άξονα Δράμας-Αμφίπολης.

Προσοχή: “Απαραιτήτως να φοράτε κράνος”».