
Η Αυτής Υψηλότητα Herta Margarete von Habsburg, του Αυτοκρατορικού Οίκου των Αψβούργων, τιτλούχα Αρχιδούκισσα της Αυστρίας και Πριγκίπισσα της Τοσκάνης, επισκέφθηκε πρόσφατα το Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών, το παλαιό παλάτι του βασιλιάς Όθωνα, όπου διεξάγεται η έκθεση “Στην Αυλή του Βασιλιά Όθωνα” της Μαρίας Σιδέρη (25/2/ – 20/4/2026).

Η Υψηλοτάτη ως πρόεδρος του πολιτιστικού και ανθρωπιστικού φορέα “Flame of Peace”, με έδρα τη Βιέννη και αντιπροσωπείες στα σημερινά διάδοχα κράτη της Αυτοκρατορίας των Αψβούργων, με αποστολή την Ειρήνη στο κόσμο μέσω της Φιλίας των Λαών, του ανθρωπισμού και της ειρήνης έχει θέσει την έκθεση υπό την υψηλή της αιγίδα.

Κατά την επίσκεψη, την Υψηλοτάτη υποδέχθηκε ο διευθυντής του μουσείου, κύριος Πολύκαρπος Κομίνης, ο οποίος και την ξενάγησε προσωπικά στους εμβληματικούς χώρους του μουσείου.
Στη συνέχεια, η δημιουργός Μαρία Σιδέρη μαζί με τον ιστορικό σύμβουλο της έκθεσης Δρα Tonis Breidel Χατζηδημητρίου ξενάγησαν την Υψηλοτάτη στον χώρο της έκθεσης.

Κατά την επίσκεψη της στο μουσείο και τους χώρους της έκθεσης, η Υψηλοτάτη επέδωσε επαίνους στη δημιουργό κυρία Σιδέρη, στον δεκαμελή Κύκλο Μαθητείας της, που συμμετέχει στην έκθεση υπό την καλλιτεχνική εποπτεία της δημιουργού και στην κυρία Lena Kyropoulos υπεύθυνη επικοινωνίας της έκθεσης.
Ο Πρόεδρος του Μουσείου κ. Αντώνιος Βογιατζής, καθώς και ο διευθυντής κ. Πολύκαρπος Κομίνης έλαβαν εμβλήματα αναγνώρισης για την θερμή υποστήριξή τους στη συγκεκριμένη έκθεση.

Η δημιουργός τιμήθηκε επίσης από την Υψηλοτάτη με:
– Με το Έμβλημα Αναγνώρισης του “Flame of Peace” ως αρωγό ειρήνης μέσω της τέχνης.
– Με το Βραβείο “Αυτοκράτειρας Μαρίας Θηρεσίας” του αυτοκρατορικού Οίκου των Αψβούργων για τον Πολιτισμό,
– Με τον Σταυρό Πολιτισμού του πολιτιστικού φορέα της πόλης Hollabrunn της Αυστρίας, που τελεί υπό την αιγίδα της Υψηλοτάτης.


