Νεκρός μέσα σε καμπίνα φορτηγού στο γκαράζ 2 του πλοίου βρέθηκε από άντρες της ΕΜΑΚ ο 58χρονος Έλληνας οδηγός Ευάγγελος Μαλεσιάδας – Ελπίδες είχε αφήσει το πρωί της Κυριακής ο εντοπισμός ενός 21χρονου Λευκορώσου οδηγού

Δέκα άνθρωποι παραμένουν ακόμη αγνοούμενοι στο Euroferry Olympia, παρόλο ότι διανύεται πλέον το τέταρτο 24ωρο από την εκδήλωση της εν πλω πυρκαγιάς στο πλοίο, τα ξημερώματα της Παρασκευής. Είναι πολύ πιθανόν ότι σήμερα οι διασώστες θα ολοκληρώσουν την αναζήτηση επιζώντων. Καθώς οι ώρες περνούν, δυστυχώς, ελαττώνονται οι ελπίδες να εντοπιστούν ζώντες όσοι από τους 10 αγνοούμενους είχαν, ενδεχομένως, εγκλωβιστεί στα κλειστά γκαράζ του πλοίου.

Σήμερα θα ενισχυθούν οι δυνάμεις με ακόμα 42 πυροσβέστες. Στην επιχείρηση συμμετέχουν 3 πλωτά, 5 ρυμουλκά, ένα σκάφος της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και είναι σε ετοιμότητα 1 ελικόπτερο του Πολεμικού Ναυτικού  και ένα του λιμενικού. 

Την Κυριακή οι οιωνοί ήταν διττοί: Οι ελπίδες ότι στο Euroferry Olympia υπάρχουν ακόμη ζώντες αγνοούμενοι αναπτερώθηκαν με τις εικόνες του νεαρού, μόλις 21 ετών Λευκορώσου οδηγού διεθνών μεταφορών ο οποίος κατέβηκε από το πλοίο χωρίς βοήθεια, μόνο με τις δικές του δυνάμεις. Ελάχιστα αργότερα, όμως, η αισιοδοξία κάμφθηκε, καθώς από την καμπίνα μιας καμένης νταλίκας ανασύρθηκε το απανθρακωμένο πτώμα ενός Έλληνα, του άτυχου επαγγελματία οδηγού Ευάγγελου Μαλεσιάδα, 58 ετών.

Η σορός ταυτοποιήθηκε από τους οικείους του, όμως το θέαμα της μεταφοράς της από το Euroferry Olympia ήταν ανατριχιαστικό. Κανείς δεν μπορεί να είναι βέβαιος ότι παρόμοια τύχη είχαν κι άλλοι ακόμη επιβάτες του πλοίου, από όσους εξακολουθούν να αγνοούνται. Οι προσπάθειες των διασωστών συνεχίστηκαν τη νύχτα, προκειμένου να μην χαθεί επιπλέον χρόνος, δεδομένου ότι ακόμη και κάθε δευτερόλεπτο που περνά, για τους τυχόν εγκλωβισμένους μπορεί να αποδειχθεί κρίσιμο.

Καθώς το πλοίο έχει ρυμουλκηθεί σε ασφαλές σημείο στη θαλάσσια περιοχή βορείως της Κέρκυρας και σε ασφαλή απόσταση από την ξηρά, οι προσπάθειες της πυροσβεστικής επικεντρώθηκαν τις προηγούμενες στην ψύξη των μεταλλικών επιφανειών του πλοίου με ψεκασμό νερού, προκειμένου οι θερμοκρασίες στο Euroferry Olympia, οι οποίες είχαν φτάσει ακόμα και στους 600 βαθμούς Κελσίου, να πέσουν.

Οι πόρτες των Γκαράζ είναι πυροστεγείς και κλείνουν όταν το πλοίο αποπλέει, ενώ ανοίγουν μόνο με τους κωδικούς που έχει το πλήρωμα. Εκτός από τη θερμοκρασία, εξαιρετικά επικίνδυνοι για την υγεία, όχι μόνο των επιζώντων επιβατών αλλά και των διασωστών είναι οι τοξικοί καπνοί και οι αναθυμιάσεις από την καύση. Με αυτούς ήρθαν αντιμέτωποι οι διασώστες όταν εισήλθαν στο γκαράζ 2 του πλοίου, όπου και εντόπισαν την απανθρακωμένη σορό.

Μολονότι η πιο δυσοίωνη εκδοχή φαίνεται όλο και πιο πιθανή, η πάνδημη ευχή είναι το «θαύμα» που συνέβη στην περίπτωση του Λευκορώσου οδηγού να επαναληφθεί για τους υπόλοιπους 10 ανθρώπους που αγνοούνται.