Επιστολή προς την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Δράμας για πρόβλημα που αντιμετωπίζει ως επιχειρηματίας στην οδό Ευξείνου Πόντου, απέστειλε ο κ. Περικλής Κωφίδης.

Η επιστολή, η οποία κοινοποιείται στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Δράμας, στη Διεύθυνση Αστυνομίας Δράμας, στο Τμήμα Τροχαίας Δράμας, στον Δήμο Δράμας, στις δημοτικές παρατάξεις του Δήμου Δράμας («Επανεκκίνηση για τη Δράμα», «Πόλη και Ζωή», «Ενώνουμε τη Δράμα» και «Project για τη Δράμα») και στον Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης έχει ως εξής:

Αξιότιμοι κύριοι-ιες

Με την παρούσα επιστολή μου, θέλω να σας γνωστοποιήσω το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζω, ως επιχειρηματίας, το τελευταίο εξάμηνο.

Ονομάζομαι Περικλής Κωφίδης και είμαι ιδιοκτήτης της επιχείρησης «Καφές Κωφίδη- Ζαχαροπλαστείο», επί της οδού Ευξείνου Πόντου 53.

Δίπλα στο κατάστημά μου, λειτουργεί εδώ και έξι μήνες, η επιχείρηση με την επωνυμία «Γενική Μεταφορική». Προς αποφυγή κάθε παρανόησης, δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα με την εν λόγω επιχείρηση. Το πρόβλημα εστιάζεται στην αναισθησία-αδιαφορία των οδηγών πελατών της επιχείρησης, στη μη σωστή αστυνόμευση της οδού, αλλά και σε περίοικους που προκειμένου να ικανοποιήσουν τα δικά τους θέλω, δημιουργούν διαφόρων ειδών προβλήματα.

Συγκεκριμένα:

Πριν από ένα μήνα περίπου, υπηρεσίες του Δήμου Δράμας τοποθέτησαν στην άκρη του πεζοδρομίου και μπροστά στο κατάστημα της «Γενικής Μεταφορικής» πασαλάκια προκειμένου οι πελάτες του εν λόγω καταστήματος να μην μπορούν να σταθμεύουν τα αυτοκίνητά τους πάνω στο πεζοδρόμιο προκειμένου να κάνουν τις συναλλαγές τους με την «Γενική Μεταφορική».

Αποτέλεσμα της ενέργειας αυτής ήταν οι πελάτες του εν λόγω καταστήματος να σταματούν πλέον πριν από τα πασαλάκια, μπροστά από το δικό μου κατάστημα, είτε πάνω στο οδόστρωμα, είτε πάνω στο πεζοδρόμιο, δυσχεραίνοντας ακόμη περισσότερο την κυκλοφορία των οχημάτων.

Η στάθμευσή των οχημάτων πάνω στο χώρο του δικού μου καταστήματος, κάτι που γίνεται συνεχώς από τις 9 το πρωί έως και τις 5.30 το απόγευμα, δημιούργησε τεράστιο πρόβλημα στην επιχείρησή μου. Δεν έχουν πρόσβαση στο κατάστημά μου, δικοί μου πελάτες, αλλά και εγώ προσωπικά δυσκολεύομαι να φορτώσω και να ξεφορτώσω τα εμπορεύματά μου.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, πελάτες μου να δυσανασχετούν και να φεύγουν και εγώ να αναγκάζομαι να «μαλώνω» με τους πελάτες της «Γενικής Μεταφορικής», υποδεικνύοντάς τους να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους στους παράπλευρους δρόμους, για να μπορώ και εγώ να κάνω τη δουλειά μου.

Όπως καταλαβαίνετε αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί, γιατί είναι ψυχοφθόρο, πέρα από την οικονομική ζημία που έχω υποστεί από την όλη συμπεριφορά των ανεύθυνων οδηγών, που ενδιαφέρονται μόνο για τη δική τους εξυπηρέτηση.

Θα ήθελα από την υπηρεσία σας να μου ανακοινώσει, με ποιά απόφαση τοποθετήθηκαν τα πασαλάκια αυτά μπροστά από τη «Γενική Μεταφορική» και τον λόγο της απόφασης αυτής. Έγινε αυτοψία και από ποιόν, ώστε να προωθηθεί η ενέργεια αυτή;

Έχω ακούσει, ανεπίσημα, να λένε πώς τοποθετήθηκαν μετά από καταγγελία κατοίκων της περιοχής, οι οποίοι λένε πως δεν μπορούν να βγουν στο δρόμο από την κάθετο παράπλευρή οδό γιατί εμποδίζουν την ορατότητά τους τα αυτοκίνητά που είναι παρκαρισμένα πάνω στο πεζοδρόμιο.

Και ερωτώ:

α. Πριν από 3 μήνες περίπου δεν τοποθέτησε ο Δήμος Δράμας, σε συνεργασία με τη «Γενική Μεταφορική», έναν μεγάλο καθρέπτη ακριβώς απέναντι από τον δρόμο, για τη διευκόλυνση των οδηγών; Δεν τον βλέπουν;

β. Επίσης, τώρα που τα αυτοκίνητα σταματούν, είτε πάνω στο οδόστρωμα, είτε πάνω στο πεζοδρόμιο μπροστά από το δικό μου κατάστημα, δεν ενοχλούνται πλέον; Απορώ, πώς έχουν τώρα ορατότητα; Πώς δεν ενοχλούνται πλέον;

γ. Πάλι δεν κόβεται η ορατότητα και ακόμη χειρότερα καθώς σχηματίζονται ουρές αυτοκινήτων σ’ έναν δρόμο με πολύ μεγάλη κίνηση;

Μήπως τελικά είναι άλλος ο λόγος;

Έχω ενημερώσει επανειλημμένα την τροχαία για την τραγική εικόνα που παρουσιάζει η Ευξείνου Πόντου και ιδιαίτερα στο συγκεκριμένο σημείο εδώ και έξι μήνες και πιστέψτε με, από καθαρή τύχη, δεν είχαμε μέχρι στιγμής κάποιο σοβαρό τροχαίο περιστατικό.

Να παρατηρήσω επίσης, πως και επί της αρχής της οδού Κ. Παλαμά, υπάρχει κατάστημα που πουλά καφέ στο χέρι, το οποίο δημιουργεί πλείστα προβλήματα στην ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων εξαιτίας των μονίμως παρκαρισμένων αυτοκινήτων πάνω στο πεζοδρόμιο και στο δρόμο, όμως εκεί δεν είδαμε την ανάλογη ευαισθησία για την τοποθέτηση πασάλων μπροστά από το κατάστημα παρά το γεγονός ότι υπήρξαν και εκεί ενοχλήσεις!

Αντιθέτως, ακριβώς δίπλα στο κατάστημα αυτό και πάνω στο οδόστρωμα, υπάρχουν πασαλάκια για να μη σταματούν τα αυτοκίνητα λόγω της στροφής του δρόμου και ακριβώς απέναντι από το καφέ, τοποθετήθηκαν πασαλάκια πάνω στο πεζοδρόμιο μπροστά από το σπίτι κάποιου ανθρώπου.

Επίσης, στο ύψος των φωτεινών σηματοδοτών, απέναντι από το πάρκο των Κομνηνών, λειτουργεί και εκεί επιχείρηση καφέ και εκεί σταματούν αυτοκίνητα πάνω στο πεζοδρόμιο, όμως δεν είδαμε να τοποθετούνται πασαλάκια.

Δεν μπορεί και δεν πρέπει να υπάρχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά σε επιχειρήσεις που σαφώς και θέλουν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους, όχι όμως εις βάρος των άλλων.

Ζητώ την κατανόησή σας και στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε να μην γίνονται ενέργειες τέτοιου είδους που προκαλούν επιπλέον οικονομικά προβλήματα σε επιχειρήσεις.

Αν δεν υπάρξει μια σοβαρή μελέτη για την γενικότερη κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή, θα αναγκαστώ να προσφύγω σε άλλα ένδικα μέσα για διαφυγόντα κέρδη.

Θα αναμένω στη δική σας γνωμάτευση και ευελπιστώ σε μια καλύτερη αστυνόμευση της περιοχής, σύσταση στους οδηγούς να σταματούν σε παράπλευρους δρόμους.

Ευχαριστώ για την κατανόηση σας, για οποιεσδήποτε διευκρινήσεις είμαι στη διάθεσή σας.

 

Περικλής Κωφίδης

Δημότης Δράμας

Επιχειρηματίας