ΑΡΘΡΟ

Του Βασίλειου Μελαδίνη

Αρχιτέκτονα Χωροτάκτη

  • Να καταργηθεί η υποχρεωτικότητα της ψηφοφορίας στις βουλευτικές εκλογές γιατί ένα συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα, δεν μπορεί να είναι υποχρέωση με ποινικές συνέπειες για τους «παραβάτες»!
  • Να αλλάξουμε το πολίτευμά μας από Προεδρευομένη «αριστοκρατική» κοινοβουλευτική Δημοκρατία των τυχαίων και μετρίων σε αντιπροσωπευτική και ελεγχόμενη από την κοινωνία, Προεδρική Δημοκρατία των αρίστων με καθιέρωση λίστας. Αυτό καταργεί την οικονομική επιβάρυνση των υποψηφίων και άρα την εξάρτησή τους από οπουδήποτε!
  • Κάθε δημόσια υπηρεσία (π.χ. Υπουργείο, οργανισμός κτλ.) να αποκτήσει εσωτερική ανεξάρτητη αρχή με σκοπό την αξιολόγηση του προσωπικού, την εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας και την αμείλικτη πάταξη της διαφθοράς. Στην αρχή αυτή θα απαγορεύεται να συμμετέχουν υπάλληλοι της αντίστοιχης υπηρεσίας.
  • Κατάργηση όλων των οργανισμών του δημόσιου τομέα (είναι περίπου 1200) και απόλυση όλων των υπαλλήλων τους. Επανίδρυση μόνον των αυστηρά απαραίτητων με μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό τους 70 οργανισμούς και στελέχωσή τους από τους ήδη απολυμένους από τους καταργημένους, μέσω ΑΣΕΠ.
  • Η κατάργηση, όχι της μονιμότητας, αλλά της ισοβιότητας των δημοσίων υπαλλήλων!
  • Να δώσουμε πάγια αντιμισθία σε μητέρες με 4 παιδιά και πάνω.
  • Να γίνει ένας απλός νόμος: «Ό,τι δεν δικαιολογείται – δημεύεται», για κάθε πολίτη.
  • Να αναρτηθεί το εθνόσημο στη θέση του Χριστού στον τοίχο των δικαστικών εδρών, καθώς η δικαιοσύνη απονέμεται εν ονόματι του Ελληνικού Λαού και όχι εν ονόματι του Χριστού.
  • Να χαμηλώσει στο επίπεδο του όρθιου ανθρώπου το ύψος των δικαστικών εδρών.
  • Να αποδίδεται δικαιοσύνη άμεσα με εφαρμογή του νόμου και όχι με βάση την ερμηνεία του νόμου από τον καθένα που αποφάσισε να γίνει δημόσιος υπάλληλος.
  • Να μειωθεί στο ένα τέταρτο ο αριθμός των συνολικά εισαγομένων στις νομικές σχολές της χώρας για τα επόμενα δεκαπέντε, τουλάχιστον, χρόνια.
  • Οι παραγωγικές σχολές του Υπουργείου Δικαιοσύνης να περιορίσουν στο ένα τρίτο τους σπουδαστές των σχολών δικαστών για 20 χρόνια τουλάχιστον.
  • Να δοθούν στους Εισαγγελείς της χώρας ευρύτερες δικαιοδοσίες αυτεπάγγελτης παρέμβασης χωρίς τις γραφειοκρατικές διαδικασίες του σήμερα με αντίστοιχη αύξηση της γραμματειακής τους υποστήριξης. Η αυτή πρόνοια να υπάρξει και για τις ανακριτικές αρχές.
  • Να γίνει άμεσα η μετάβαση στην ηλεκτρονική εποχή της διαδικασίας της τραγελαφικής «καθαρογραφής» των αποφάσεων και της όλης γραφειοκρατικής εργασίας του γραμματειακού προσωπικού υποστήριξης.
  • Να τοποθετηθεί μικροφωνική και μεγαφωνική εγκατάσταση στις αίθουσες των δικαστηρίων, ώστε το ακροατήριο να μπορεί να παρακολουθεί απρόσκοπτα μια που οι δίκες είναι δημόσιες.
  • Η δημιουργία δικαστηρίων ειδικού σκοπού, για παράδειγμα: Επενδύσεων, πολεοδομικών παραβάσεων, οικονομικών υποθέσεων, περιβαλλοντολογικών θεμάτων, κτλ.
  • Να γίνει η κωδικοποίηση της δαιδαλώδους Ελληνικής νομοθεσίας.
  • Η μετατροπή της 18μηνης κράτησης σε αορίστου χρόνου έως την εκδίκαση της υπόθεσης.
  • Για τα ειδεχθή εγκλήματα, γυναικοκτονίες, παιδεραστία,δολοφονίες, βιασμοί, κατάχρηση δημοσίου χρήματος, ο ποινικός κώδικας να οδηγεί μόνο σε καθαρή και μόνιμη τιμωρία και σε καμία περίπτωση σε «σωφρονισμό»!
  • Η κατάργηση κάθε προστασίας από δημοσίευση ονόματος και φωτογραφίας επί αυτοφόρω συλαμβανόμενους δράστες (π.χ. κατόχων παιδικού πορνογραφικού υλικού).
  • Να θεσμοθετηθούν τέσσερεις λόγοι απόταξης από το δικαστικό σώμα, για τις οποίες δεν θα ισχύει η μονιμότητα και τα προνόμια του δημοσίου τομέα.
  1. Σκοπούμενη ή όχι καθυστέρηση έκδοσης απόφασης πέραν του μηνός.
  2. Παραχώρηση αναβολής για οποιονδήποτε «λόγο ανωτέρας βίας» και αν επικαλεσθεί ο αιτών παράγων της δίκης.
  3. Η οποιαδήποτε προσπάθεια «ερμηνείας» του νόμου και όχι εφαρμογή του, εφόσον μάλιστα θα έχει γίνει και η κωδικοποίηση.
  4. Η για οποιονδήποτε λόγο αγνόηση στοιχείων προσκομιζομένων από εντεταλμένο ειδικό εμπειρογνώμονα, που έχει περιληφθεί στη δικογραφία.
  • Η θεσμοθέτηση αδείας δημοσιογραφικού επαγγέλματος μόνο σε αποφοίτους πανεπιστημιακής σχολής δημοσιογραφίας που θα ιδρυθεί ή άλλου ομότιμου τίτλου σπουδών.
  • Να έχει το ΕΣΡ διαυγείς εσωτερικούς κανόνες λειτουργίας με πρόνοια για να μην επιστρέψει στη σημερινή του κατάσταση του συμβιβασμού και της άρνησης εκπλήρωσης των λόγων για τους οποίους ιδρύθηκε. Έλεγχος των ΜΜΕ για fake news, τήρησης παραγωγικού χρόνου μεταξύ διαφημιστικών ζωνών, πάταξη της τρομολαγνείας και θεοποίησης της κακιάς είδησης με υποχρέωσή τους να φιλοξενούν όλες τις σχετικές ανακοινώσεις διορθωτικού περιεχομένου που θα εκδίδει το ΕΣΡ.
  • Να ζητηθεί η συγγνώμη από τη πλευρά της εκκλησίας για τις βαρβαρότητες του Βυζαντίου απέναντι σε κάθε τι ελληνικό. Υπατία, Αλεξανδρινή βιβλιοθήκη και πανεπιστήμιο, η αλλαγή του άβατου στη χερσόνησο του Άθω, φιλοσοφικές σχολές Αθήνας, καταστροφή της Ακρόπολης, καταστροφή Κορίνθου και Πελοποννήσου από τον Αλάριχο και τη συμμορία με τα μαύρα, παλουκώματα Εθνικών Ελλήνων, η σφαγή 7.000 κατοίκων της Θεσσαλονίκης στον «Χριστιανικό» ιππόδρομο της πόλης και ων ουκ έστι αριθμός…
  • Να μπορούμε να καίμε τους νεκρούς μας με απλή δήλωση του εγγύτερου συγγενή, χωρίς να χρειάζονται οι μακάβριες δηλώσεις με υπογραφή στα ΚΕΠ του εν ζωή ενδιαφερομένου.
  • Να έχουμε δικαίωμα στην επιλογή της ευθανασίας. Είναι απολύτως υποκριτικό να είμαστε κατά των βασανιστηρίων αλλά να ανεχόμαστε ένας συνάνθρωπος να βασανίζεται για μέρες, μήνες ή και χρόνια χωρίς διέξοδο για την απελευθέρωσή του.
  • Να καταργηθεί το άβατο για της γυναίκες στο Άγιο Όρος, εκτός και αν θεωρούμε τις γυναίκες μας, τις μανάδες μας, τις αδελφές μας, παιδιά ενός κατώτερου Θεού!
  • Να αρχίσουν άμεσα οι ανασκαφές στη χερσόνησο του Άθω, όπου το Άγιο Όρος προκειμένου να αποκαλυφθούν οι αρχαιοελληνικοί θησαυροί που υπάρχουν εκεί και να σταματήσει η λαίλαπα της αρχαιοκαπηλίας.
  • Να μάθουμε στα σχολεία μας ότι την Αναγέννηση δεν την έφεραν στη Δύση οι σκοταδιστές «λόγιοι» που «δραπέτευσαν» από τη Πόλη μετά την άλωση το 1453 αφού ήδη αυτή βρισκόταν προς το τέλος της και είχε ξεκινήσει σχεδόν δύο αιώνες πριν από το Τολέδο της Μαυριτανικής Ισπανίας, χρωστώντας πολλά στον Αβερρόη, τον Αβεκίνα, τον Αριστοτέλη, καθώς και στους Ισπανούς, Εβραίους και Μαυριτανούς μεταφραστές των κειμένων στα Λατινικά που είχε περισώσει από την Αλεξανδρινή βιβλιοθήκη ο Χαλίφης της Βαγδάτης, μετά τη λεηλασία του επισκόπου και των χριστιανών της Αλεξάνδρειας.
  • Να μάθουμε στα σχολεία μας ότι οι Οθωμανοί μάς στέρησαν το Διαφωτισμό και τη Μεταρρύθμιση, όμως οι Βυζαντινοί με τον στυγνό τους μεσαίωνα μάς στέρησαν τη βάση που πάνω τους στηρίχθηκαν αυτά: Την Αναγέννηση.
  • Να καθιερωθεί η διδασκαλία της αισθητικής, της Ελληνικής γραμματείας, της αγωγής του πολίτη, της Γεωμετρίας της Γεωγραφίας και της Κοσμογραφίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση, καθώς και της πραγματικής ιστορίας της νεότερης Ελλάδας.
  • Να μάθουμε στα σχολεία μας ότι τους επαναστατημένους του ‘21, δεν τους ένωνε το μίσος τους κατά των Τούρκων, αφού τέτοιος φυλετικός ή εθνικός όρος δεν υπήρχε ακόμα τότε, αλλά το μίσος τους κατά των Οθωμανών και όσους τους υπηρετούσαν, ανάμεσά τους Πατριαρχείο και βολεμένοι προεστοί και ό,τι άλλο αντιπροσώπευε η Μεγάλη Πύλη. Τους επαναστατημένους δεν τους ένωνε η κοινή θρησκεία γιατί μέρος από αυτούς ήταν μουσουλμάνοι. Ανάμεσά τους και ο Οδυσσέας Ανδρούτσος. Μη ξεχνάμε ότι η γυναίκα του πέθανε στον δρόμο γιατί δεν ήθελε να γίνει χριστιανή προκειμένου να της δώσουν την περιουσία του άντρα της!
  • Η αποβολή από το σχολείο για ένα χρόνο όσων συμμετέχουν σε καταλήψεις σχολικών κτιρίων, αφού αυτό απαγορεύεται από το Σύνταγμα της χώρας και οι γονείς τους να πληρώνουν όλες τις ζημίες και κλοπές που τυχόν θα προκληθούν.
  • Να τοποθετηθεί το εθνόσημο στις αίθουσες των σχολείων όλων των βαθμίδων, αντί για οποιαδήποτε θρησκευτική ρεπλίκα ή άλλο θρησκευτικό σύμβολο. Η Ελληνική παιδεία ευελπιστεί να δώσει στην κοινωνία συνειδητοποιημένους πολίτες και όχι υποψήφιους για τα μοναστήρια οποιασδήποτε θρησκείας.
  • Να γίνουν σχολικά τα βιβλία των καταπληκτικών Ελλήνων Θάνου Βερέμη, Στέλιου Ράμφου και Βασίλη Ραφαηλίδη, που πάντα εύχομαι να έχει καλό ταξίδι.
  • Η απαγόρευση οποιασδήποτε μεταφοράς μαθημάτων κατά τη διάρκεια των σπουδών.
  • Η απαγόρευση παρακολούθησης της επόμενης χρονιάς από τον φοιτητή, αν δεν έχει περάσει όλα τα μαθήματα του προηγουμένου έτους.
  • Η αποβολή από τη σχολή όποιου παραμένει περισσότερο από τρία χρόνια στο ίδιο έτος.
  • Η κατάργηση των Πανελλαδικών εξετάσεων και η καθιέρωση των εισαγωγικών εξετάσεων ανά σχολή, από το διδακτικό προσωπικό της σχολής που καθορίζει και τον αριθμό των εισακτέων. Εναλλακτικά ίδρυση προ πανεπιστημιακού έτους, ελεύθερης παρακολούθησης με εξετάσεις δύο εξαμήνων με σκοπό την εισαγωγή σε πανεπιστημιακή σχολή.
  • Η κατάργηση της επαίσχυντης, προσβλητικής για τη χώρα, κομπλεξικής και φοβικής συνταγματικής διάταξης που απαγορεύει την ίδρυση ξένων, ιδιωτικών και δημοσίων, πανεπιστημίων στη χώρα.
  • Πανεπιστημιακή αστυνομία παντού και είσοδος στους χώρους του με μόνιμη κάρτα ή κάρτα επισκέπτη.
  • Η με οποιονδήποτε τρόπο ρύπανση του χώρου του πανεπιστημίου και των κτιρίων του να επιφέρει ετήσια αποβολή από αυτό και αφαίρεση της κάρτας εισόδου.
  • Η τιμωρία με ισόβιο αποκλεισμό από τις σπουδές οποιουδήποτε φοιτητή λαμβάνει μέρος σε κατάληψη χώρων ή κτιρίων των πανεπιστημίων.
  • Η απαγόρευση της συμμετοχής των φοιτητών στα διοικητικά των πανεπιστημίων.
  • Η μετατροπή του πανεπιστημίου σε παράγοντα δημιουργίας επιστημόνων και τεχνοκρατών χρήσιμων στη παραγωγή, την αγορά, τη στήριξη της ζωής των πολιτών και της κοινωνίας, στην έρευνα και τη πρωτοπορία σε παγκόσμιο επίπεδο.
  • Νομοθέτηση ώστε κάθε πολίτης να επαγγέλλεται το γνωστικό του αντικείμενο και όχι να επαγγέλλεται ό,τι δηλώνει ότι είναι.

Δεν νομίζω ότι το άρθρο αυτό θα αγγίξει όσους κοιμούνται τον ύπνο της μακαριότητας που προσφέρει ο δογματισμός και η πεποίθηση πως μόνο αυτοί κατέχουν την αλήθεια και έχουν δίκιο (Μόνοι τους, το 94% και όλοι μας, το 6%). Σύνθημα για μελέτη από ειδικούς, εκτός και αν έχουν μπερδέψει τον κομμουνισμό με τη βασιλεία ή αναμασούν όσα λέει ο κύριος Πολάκης!