ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ ΦΩΤΑΓΩΓΗΘΗΚΕ ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ ΜΕ ΡΟΖ ΧΡΩΜΑ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΣ

Εκδήλωση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 29 Οκτωβρίου 2025, στην περιοχή της Ανάπλασης, στο πλαίσιο του «Ροζ Οκτώβρη», του μήνα που έχει καθιερωθεί για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Η εκδήλωση περιλάμβανε μουσική, χορό, καθώς και συμβολική φωταγώγηση του Αγάλματος της νίκης με ροζ χρώμα.

Σε δηλώσεις της, η Πρόεδρος του Συλλόγου Καρκινοπαθών Ν. Δράμας κ. Άρτεμις Δημητριάδου σημείωσε: «Ο Οκτώβριος είναι κάθε χρόνο ο μήνας για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Ο κόσμος έχει ενημερωθεί. Και από το διαδίκτυο και από τις εκδηλώσεις μας. Δεν φοβόμαστε την έγκαιρη διάγνωση. Οι γυναίκες είμαστε δυνατές. Έχουμε κάνει τόσα πολλά πράγματα στη ζωή μας. Είμαστε ατρόμητες και συνεχίζουμε να κάνουμε την αυτοεξέταση, την κλινική εξέταση και τη μαστογραφία μας, για να προλάβουμε καταστάσεις, γιατί η πρόληψη είναι καλύτερη από τη θεραπεία. Αυτό γιορτάζουμε όλο τον Οκτώβριο, αυτό φωνάζουμε, αυτό λέμε. Δεν ξεχνάμε και αγαπάμε τους ασθενείς που έφυγαν από κοντά μας. Θέλουμε ο κόσμος να ευαισθητοποιηθεί, ειδικά στην ηλικία των 40 με 60 ετών. Προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να τους μαζέψουμε για να ενημερώνονται. Ευχαριστώ όλο τον κόσμο, όλη τη Δράμα, όλους τους φίλους που είναι πάντα μαζί μας».

Σχετικά με το ζήτημα της δημιουργίας Ογκολογικού Τμήματος στο Νοσοκομείο Δράμας, η κ. Δημητριάδου επεσήμανε: «Προσπαθούμε. Κάναμε διαβήματα. Κάναμε έγγραφα στο Υπουργείο. Ζητήσαμε βοήθεια. Θέλουμε οπωσδήποτε να γίνει στη Δράμα ένα Ογκολογικό Τμήμα Ημερήσιας Νοσηλείας, πέρα από την Παθολογία. Το Τμήμα αυτό μπορεί να στηριχθεί με δύο γιατρούς και δύο νοσηλευτές και να λειτουργήσει και στο δικό μας Νοσοκομείο. Έχουμε πολλά θέματα. Έχουμε επικεντρωθεί στο κομμάτι αυτό».

Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και ο Βουλευτής του Νομού Δράμας κ. Αναστάσιος Νικολαΐδης, ο οποίος, σε δηλώσεις του, ανέφερε: «Ο Οκτώβριος είναι μήνας ενημέρωσης και πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού. Οφείλουμε όλοι να στηρίξουμε την προσπάθεια όλων των ανθρώπων που ταλαιπωρούνται, να θυμηθούμε τους ανθρώπους που χάθηκαν. Κάθε οικογένεια έχει και έναν καρκινοπαθή. Οφείλουμε να στηρίξουμε και να συγχαρούμε τον Σύλλογο Καρκινοπαθών Ν. Δράμας, για την προσπάθεια που κάνουν. Οφείλουμε να στηρίξουμε την προσπάθεια όλων των Δραμινών για στελέχωση της Παθολογικής Κλινικής ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει το πολυπόθητο Ογκολογικό Τμήμα στο Νομό Δράμας. Αυτή είναι μια προσπάθεια όλων. Δεν πρέπει να αφήσουμε την ευκαιρία να φύγει».

Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τον Σύλλογο Καρκινοπαθών Ν. Δράμας, το Τμήμα Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας / ΚΕΠ Υγείας Δήμου Δράμας και τον Ιατρικό Σύλλογο Δράμας.