Στα Ακρίτεια του Δήμου Κ. Νευροκοπίου, την Πέμπτη 24/7/2025, διεξήχθη δράση εκπαιδευτικής ρομποτικής του πανελλήνιου οργανισμού εκπαιδευτικής ρομποτικής και τεχνολογίας STEM Education με υπεύθυνη την Μαρία Σαρπότα και τους εκπ/κούς Βασίλη Ιωαννίδη και τον Παύλο Καλτσό.

Στο κοινό που συμμετείχαν υπήρχαν παιδιά ηλικίας 4 -18 ετών καθώς και ενήλικες, όπου γνώρισαν την κατηγορία baSTEMball το ρομποτικό μπάσκετ του πανελλήνιου διαγωνισμού STEM 2025. Υπήρχαν δράσεις με ρομπότ που ζωγράφιζαν, καθώς και ένας ρομποτικός βραχίονας και πολλές κατασκευές με τουβλάκια. Μέσω των κατασκευών και του προγραμματισμού των ρομπότ γνώρισαν τον δημιουργικό κόσμο του STEM.

Η δράση είχε μεγάλη απήχηση και θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμαρχο Νευροκοπίου Ελευθέριο Ταμπουρίδη και την Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Μέριμνας, Παιδείας και Πολιτισμού για την εξαιρετική συνεργασία.

 

Η οργανωτική υπεύθυνη

Σαρπότα Μαρία