
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΣΤΗ ΔΟΞΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ BAN ΚΑΙ Ο ΠΗΧΗΣ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΑ ΜΠΑΡΑΖ ΓΙΑ SUPER LEAGUE 2
Ο μήνας Μάιος για όλες τις ομάδες έχει αφιξό-αναχωρήσεις, στέψεις – υποβιβασμούς και φυσικά νέους προγραμματισμούς. Ήδη έχει αποφασιστεί ότι θα υπάρξει στα πρωταθλήματα μια αναδιάρθρωση με 16 ομάδες σε έναν ενιαίο όμιλο στη Super League 2 και με ενισχυμένη επιχορήγηση (περίπου 500.000). Με το παραπάνω δεδομένο, το επίπεδο στη νέα Super League 2 θα είναι πιο ανταγωνιστικό.
Και στη Γ’ Εθνική η αναδιάρθρωση έχει παρέμβαση σε μέγεθος και ανταγωνισμό. Οι φετινοί 6 όμιλοι των 73 ομάδων θα μετατραπούν σε 10 ομίλους των 12 ομάδων (συνολικά 120 ομάδες). Η άνοδος θα έρθει μέσω των μπαράζ των πρωταθλητών των ομίλων (5 Βορράς – 5 Νότος), όπου μέσα από 8 αγώνες θα ανέλθουν 2+2 ομάδες (αυτό θα οριστικοποιηθεί τον Ιούνιο).
Η συμμετοχή των μικρών σε ηλικία παικτών που φέτος ήταν 2 υποχρεωτικά (γεν. 1-1-2007), πιθανόν να είναι και πάλι 2 με ημερομηνία μετά την 1-1-2008.
Μονόδρομος για τη Δόξα χωρίς ΒΑΝ
Σε αυτόν τον νέο περίγυρο η ιστορική Δόξα ποιο ρόλο θα έχει και ποιες προσδοκίες;
Εδώ οι προσδοκίες και οι στόχοι είναι η περιβόητη αθλητική διαδοχή των υποχρεώσεων της ΠΑΕ στον Ερασιτέχνη που είναι τροχοπέδη και αδικία για την ιδιότητα του Γ.Σ. Δόξα.
Η παράκαμψη – απαλοιφή των BAN είναι ο κωδικός για την επανεκκίνηση όλου του οργανισμού. Και η διοίκηση Καλλινικίδη είναι σε καθημερινή μάχιμη διαδικασία.
Στον αγωνιστικό τομέα η φετινή παρουσία κατέδειξε ότι η βάση υπάρχει και η αξιοποίηση – ενίσχυση θα προσδώσει τα στοιχεία του απόλυτου φαβορί.

