
Η ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΚΑΙ ΑΗΤΤΗΤΗ ΔΟΞΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ «ΚΑΤΑΛΗΨΗ» ΤΗΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ «ΕΚΣΤΡΑΤΕΥΕΙ» ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΜΕ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΤΗΣ
- Απουσιάζουν (λόγω καρτών) Παπαϊωάννου – Τζελίδης
- Γ. Αγγελίδης (προπονητής Δόξας): Είμαστε ομάδα με βάθος και πίστη – Υποκλινόμαστε στους φιλάθλους μας
- Δράμα την Ξάνθη θα κάνουν οι εκδρομείς την Κυριακή
Η non stop πορεία της φετινής Δόξας είναι πλέον γεγονός και η αποδοχή από όλους είναι αναμφισβήτητη και πανθομολογούμενη. Η κατάσταση, το πώς και το γιατί, έχει εξηγήσεις και παραμέτρους:
α) Διοικητική ηρεμία – εμπιστοσύνη
β) Εξαίρετο προπονητικό team
γ) Ομαδικό πνεύμα – σύμπραξη του ρόστερ
δ) στην εξίσωση ο παράγοντας φίλαθλοι για τον οργανισμό Δόξα είναι συγκριτικό πλεονέκτημα άνευ ανταγωνισμού
Μετά από 8 αγώνες η 1η θέση του βαθμολογικού πίνακα μόνο τυχαία δεν είναι. Με 6 νίκες και 2 ισοπαλίες, το αήττητο είναι κατάκτηση και ομαδική διάκριση.
Ξάνθη – Δόξα: Κάντο όπως στην Κομοτηνή!
Το βάθος του ρόστερ καλείται να λειτουργήσει την Κυριακή γιατί οι απουσίες Παπαϊωάννου – Τζελίδη μόνο αμελητέες δεν μπορούν να χαρακτηριστούν.
Οι γηπεδούχοι του Α.Ο. Ξάνθης μετά την ήττα στην Κρύα Βρύση είναι σε κατάσταση συναγερμού και βλέπουν το ματς ως τελικό. Και εδώ η αντιμετώπιση και η διαχείριση παραπέμπει σε ματς όπως στην Κομοτηνή, όπου με ρεαλισμό και προσανατολισμό η ομάδα κυριάρχησε.
Γιώργος Αγγελίδης: Το χαιρόμαστε!
Ο πρωτεργάτης της φετινής Δόξας, ο προπονητής Γιώργος Αγγελίδης, στέκεται στον ψυχολογικό τομέα, δηλώνοντας ότι όλοι στην ομάδα το χαίρονται, τόσο το κλίμα όσο και την προσπάθεια.
Η ηρεμία που υπάρχει είναι στοιχείο καθοριστικό, λέει ο νεαρός προπονητής και υπογραμμίζει ότι έτσι θα συνεχίσουμε.

