
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΝΙΚΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΣΕ ΚΙΛΚΙΣ ΚΑΙ ΘΕΡΜΗ ΟΙ ΜΑΥΡΑΕΤΟΙ ΥΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 25-1-2026 (ΩΡΑ 15.00) ΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ
- Γιώργος Αγγελίδης (προπονητής Δόξας): Κανένας εφησυχασμός, με πειθαρχία και πάθος
- Εκτός Ξανθόπουλος και Δημόπουλος (κάρτες) – Επιστροφή Περσίδη
- Η άρση απαγορεύσεων μεταγραφών ο στόχος της διοίκησης με πολυμέτωπο αγώνα σε FIFA – ΕΠΟ…
Με 6 ματς σε εκκρεμότητα για το φινάλε της α’ φάσης του πρωταθλήματος, οι Μαυραετοί φιγουράρουν με 36 βαθμούς στην κορυφή του 1ου ομίλου της Γ’ Εθνικής.
Μετά τα θριαμβευτικά «2» σε Κιλκίς και Θέρμη, την Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2026, φιλοξενείται στο γήπεδο της Δόξας ο ουραγός Ορέστης Ορεστιάδας (με 4 βαθμούς). Στις 26 Οκτωβρίου 2025 στην Ορεστιάδα, η Δόξα άφησε 2 πολύτιμους βαθμούς (0-0) και αυτό είναι ένα μήνυμα ότι τίποτα δεν είναι εύκολο.
Το πρόγραμμα έως το τέλος περιλαμβάνει στις 1 Φεβρουαρίου έξοδο στη Μηχανιώνα, στις 8 Φεβρουαρίου εντός έδρας ντέρμπι με τον Πανθρακικό, στις 15 Φεβρουαρίου δεύτερο κολλητό ντέρμπι με ΑΟ Ξάνθης, στις 22 Φεβρουαρίου τελευταία έξοδος με Ηρακλή Θερμαϊκού και φινάλε στις 1 Μαρτίου εντός έδρας με ΠΑΟΚ Δυτικού.
Γ. Αγγελίδης: Κανένας εφησυχασμός
Ο προπονητής των Μαυραετών Γιώργος Αγγελίδης τόνισε ότι οι δύο νίκες εκτός έδρας για το 2026 ήταν άκρως σημαντικές για τον πρωταθλητισμό και ώθησε τους παίκτες να είναι σοβαροί με την Ορεστιάδα, καθώς μπαίνουμε στην τελική ευθεία.
Μάχη για άρση απαγόρευσης μεταγραφών
Στο νομικό – διοικητικό κομμάτι επικρατεί αγωνία για την έκβαση της υπόθεσης των BAN από FIFA στον Γ.Σ. Δόξα και όχι στην ΠΑΕ, κάτι που η διοίκηση του Γ.Σ. αντιμετωπίζει με νομικό επιτελείο επιπέδου FIFA.

