Κάθε χρόνο, ανήμερα της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 πραγματοποιείται στη Δράμα η εκδήλωση της απονομής του βραβείου του Ιδρύματος Μακεδονικού Βραβείου. Φέτος τιμώμενο πρόσωπο είναι ο κ. Δημοσθένης Τενεκετζής, ομότιμος καθηγητής του Πανεπιστημίου του Michigan.

Αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος, η εκδήλωση απονομής του βραβείου του Ιδρύματος Μακεδονικού Βραβείου συνδυάζεται με απόδοση τιμής στον αείμνηστο ιδρυτή του Ευάγγελο Μαρινόπουλο, ιατρό και συγγραφέα.

Συγκεκριμένα, την παραμονή της εθνικής επετείου, το απόγευμα της Δευτέρας 27 Οκτωβρίου, στο παλαιό Δημαρχείο Δράμας, θα πραγματοποιηθεί η αποκάλυψη αναμνηστικής πλάκας προς τιμήν του Ευάγγελου Μαρινόπουλου.

Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο απόδοσης τιμών στον εν λόγω ευεργέτη της Δράμας, το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Δράμας αποφάσισε ομόφωνα την ονοματοδοσία οδού σε «Ευάγγελος Μαρινόπουλος».

Το Ίδρυμα Μακεδονικού Βραβείου ιδρύθηκε το 2002 στη Δράμα, χάρη στον Ευάγγελο Μαρινόπουλο, ο οποίος κατέβαλε ένα μεγάλο ποσό για τη λειτουργία του. Σκοπός του είναι η βράβευση σε ετήσια βάση, σε εκδήλωση που γίνεται την ημέρα της εθνικής επετείου της 28ηςΟκτωβρίου, ενός Έλληνα πολίτη, ο οποίος έχει διακριθεί στις θετικές επιστήμες, στη λογοτεχνία ή στις καλές τέχνες. Ο Ευάγγελος Μαρινόπουλος είχε επιλέξει να μην αναφέρεται το όνομά του ως ιδρυτή του Ιδρύματος Μακεδονικού Βραβείου.

 

Το μπιζέλι

 

 

Το φιλανθρωπικό τουρνουά ποδοσφαίρου στην Αδριανή πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή της ομάδας των Βουλευτών, οι οποίοι αγωνίζονται σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας για φιλανθρωπικό σκοπό. Ανάμεσα σε όσους συμμετείχαν στον ποδοσφαιρικό αγώνα ήταν ο Βουλευτής της Ν.Δ. κ. Δημήτρης Κυριαζίδης, ο οποίος αγωνίστηκε ως τερματοφύλακας, και ο Βουλευτής ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Νομού Δράμας κ. Αναστάσιος Νικολαΐδης, ο οποίος έπαιξε στον χώρο του κέντρου. Ο τρίτος κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Δράμας, ο κ. Θεόφιλος Ξανθόπουλος δεν φόρεσε αθλητική περιβολή, αλλά αρκέστηκε στην παρακολούθηση του αγώνα, μαζί με τον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία κ. Σωκράτη Φάμμελλο, ο οποίος τη συγκεκριμένη ημέρα πραγματοποίησε επίσκεψη στη Δράμα.

 

Το κολοκυθάκι

 

 

Με αφορμή τη γιορτή του Αγίου Αρτεμίου, προστάτη της Ελληνικής Αστυνομίας, το Σωματείο Αστυνομικών Υπαλλήλων Δράμας πραγματοποίησε με επιτυχία τη δεύτερη εθελοντική αιμοδοσία του, σε συνεργασία με το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Δράμας.

Στη σχετική ανακοίνωση του σωματείου αναφέρονται τα εξής:

Η συμμετοχή των συναδέλφων μας και των πολιτών υπήρξε εξαιρετικά θερμή και ενθαρρυντική.

Πολλοί πρόσφεραν αίμα, δίνοντας ζωή μέσα από μια απλή αλλά ανεκτίμητη πράξη, ενώ δεκάδες έκαναν εγγραφή ως εθελοντές δότες μυελού των οστών, στηρίζοντας μια προσπάθεια ελπίδας και ανθρωπιάς.

Το Σωματείο μας εκφράζει τις πιο θερμές ευχαριστίες:

Προς όλους τους συναδέλφους και πολίτες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα.

Προς το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Δράμας για την άψογη συνεργασία.

Και προς τον Πανελλήνιο Σύλλογο Μεταμοσχευμένων Μυελού των Οστών για την πολύτιμη ενημέρωση και τη διαρκή του προσφορά.

Με αίσθημα ευθύνης και αλληλεγγύης, συνεχίζουμε την έκκληση για δωρεά μυελού των οστών, με την ελπίδα να βρεθεί σύντομα ο συμβατός δότης που θα βοηθήσει ένα νέο παιδί της πόλης μας, να κερδίσει τη μάχη για τη ζωή.

Τιμώντας τον Άγιο Αρτέμιο, ας κρατήσουμε ζωντανό το μήνυμα της προσφοράς, της πίστης και της αγάπης προς τον συνάνθρωπο.

Χρόνια πολλά σε όλους τους συναδέλφους και στις οικογένειες τους, με υγεία, δύναμη και υπομονή.

 

Το πεπόνι

 

 

 

Ας το παραδεχτούμε ότι Μάτι, Μάνδρα και Τέμπη έχουν κοινό παρανομαστή στην εξίσωση το ράθυμο, πελατειακό, πολιτικό μας σύστημα. Οι αποχρώσεις δεν είναι άλλοθι. Είμαστε εκ DNA «πελάτες» με επακόλουθο την ύπαρξη του πελατειακού μας συστήματος. Τα αντιπλυμμηρικά, οι γέφυρες, οι συμβάσεις, όταν δεν είναι οι πρέπουσες για πρόσκαιρες εξυπηρετήσεις, ο λογαριασμός έρχεται στην ίδια την κοινωνία με ένα αναπάντητο διαχρονικό γιατί…

 

Το λεμόνι