
Στον εορτασμό των φετινών «Ελευθερίων» της Δράμας και στο πλαίσιο της τελετής στο Άγαλμα της Ελευθερίας στον δημοτικό κήπο, σημειώθηκε… ρεκόρ κατάθεσης στεφάνων από εκπροσώπους κομμάτων. Εκτός από τους τρεις Βουλευτές κ.κ. Αναστάσιο Νικολαΐδη, Θεόφιλο Ξανθόπουλο και Δημήτρη Κυριαζίδη, στεφάνια κατέθεσαν και εκπρόσωποι τριών κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή και συγκεκριμένα από την Ελληνική Λύση, τη Νίκη και την Πλεύση Ελευθερίας.
Ουσιαστικά από τα οκτώ κόμματα που συμμετέχουν στη Βουλή, στεφάνια κατατέθηκαν από τα πέντε εξ αυτών (ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, Ελληνική Λύση, ΝΙΚΗ και Πλεύση Ελευθερίας). Δεν κατέθεσαν στεφάνια το Κ.Κ.Ε., η Νέα Αριστερά, αλλά και η… Ν.Δ., καθώς ο κ. Δημήτρης Κυριαζίδης, ο οποίος κατέθεσε στεφάνι ως εκπρόσωπος της Βουλής, είναι ανεξάρτητος Βουλευτής και δεν αποτελεί μέλος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Ν.Δ.
Βέβαια, ακόμη και ως ανεξάρτητος Βουλευτής ο κ. Κυριαζίδης συνεχίζει να λειτουργεί ως μέλος της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας, τόσο ως μέλος της Βουλής, σε ομιλίες και ψηφοφορίες, όσο και στο πλαίσιο των επαφών του με μέλη της κυβέρνησης. Χαρακτηριστικό, άλλωστε, είναι αυτό που ανέφερε η Αντιπρόεδρος της Βουλής κ. Όλγα Γεροβασίλη, η οποία προεδρεύοντας σε πρόσφατη συνεδρίαση του σώματος και καλώντας τον κ. Κυριαζίδη στο βήμα, έκανε λόγο για «σχεδόν ανεξάρτητο Βουλευτή».
Η εκπροσώπηση της Βουλής από τον κ. Κυριαζίδη στις εκδηλώσεις των «Ελευθερίων» της Δράμας σχολιάστηκε από την Πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας κ. Ζωή Κωνσταντοπούλου, η οποία, μιλώντας στη Βουλή, ανέφερε: «Να πληροφορήσω την Κοινοβουλευτική μου Ομάδα –για την περίπτωση που δεν το ξέρετε- ότι στους εορτασμούς για τη Δράμα, για την απελευθέρωση, τη Βουλή εκπροσώπησε ο Κυριαζίδης. Δηλαδή εκπρόσωπος του Κοινοβουλίου ορίσθηκε ο “κάνε κανένα παιδί!” Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, κυρία Θρασκιά. Φαντάζομαι ότι μπορεί να τον δούμε και σε υπουργικό θώκο σε λίγο. Εκπροσώπησε πάντως τη Βουλή ο Κυριαζίδης».
Το μπιζέλι
Τη Δευτέρα 7 Ιουλίου, το Τμήμα Προστασίας Αδέσποτων Ζώων του Δήμου Δράμας, σε συνεργασία με τη Δημοτική Αστυνομία, πραγματοποίησε εκτεταμένους ελέγχους σε κυνηγετικούς σκύλους στην πόλη της Δράμας και στην ευρύτερη περιοχή.
Σε σχετική ανάρτηση αναφέρονται τα εξής: «Τα αποτελέσματα των ελέγχων ήταν θετικά, καθώς διαπιστώθηκε η τήρηση των απαραίτητων κανόνων για την ευζωία και τη σωστή μεταχείριση των ζώων. Οι έλεγχοι εντάσσονται στο πλαίσιο των καθημερινών δράσεων του Δήμου Δράμας για την προστασία των ζώων συντροφιάς και την εφαρμογή της νομοθεσίας.
Ο Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Κωνσταντίνος Αμοιρίδης, δήλωσε: “Συνεχίζουμε με υπευθυνότητα τον καθημερινό μας αγώνα για την ευζωία των ζώων και την ευαισθητοποίηση των πολιτών απέναντι στη φιλοζωία. Ευχαριστούμε για τη συνεργασία!”. Ο Δήμος Δράμας παραμένει σταθερά δίπλα στα ζώα και στους πολίτες του».
Το κολοκυθάκι
Ένα ακόμη περιστατικό πυρκαγιάς καταγράφηκε στη Δράμα, χωρίς όμως να λάβει διαστάσεις, λόγω της άμεσης επέμβασης των δυνάμεων της Πυροσβεστικής.
Συγκεκριμένα, το Σάββατο 5 Ιουλίου, στις 15:00, εκδηλώθηκε πυρκαγιά στον χείμαρρο Καλλιφύτου, ανάμεσα στην Ιρλανδική Γέφυρα και το δασύλλιο.
Η κινητοποίηση ήταν άμεση με 5 πυροσβεστικά οχήματα, 10 πυροσβέστες και 12 δασοκομάντος από Αλεξανδρούπολη. Επίσης, ενεργοποιήθηκαν εναέρια μέσα, 1 ελικόπτερο και 2 αεροσκάφη. Η Πολιτική Προστασία του Δήμου Δράμας συμμετείχε με 1 υδροφόρα και 1 πυροσβεστικό όχημα. Παράλληλα, εθελοντές της Πολιτικής Προστασίας Καλλιφύτου ήταν παρόντες από την πρώτη στιγμή.
Το πεπόνι
Το πελατειακό κράτος ανέθρεψε γενιές επί γενεών στην ελληνική δημόσια ζωή, οπότε τα απόνερά του είναι στον τρόπο δράσης και λειτουργίας των ψηφοφόρων και εκλεκτών. Απλά τώρα στον ΟΠΕΚΕΠΕ, όλη η πυραμίδα δεν κράτησε τύπους και προσχήματα από τα Ανώγεια έως την Καστοριά. Ζήτω ο εύκολος νεοπλουτισμός και η «λεβεντιά» του μαυροπουκαμισά που ήταν online με επαφές.
Το σκόρδο

