Η ΔΕΥΑΔ συνεχίζει τις αποκαταστάσεις μεγάλων βλαβών σε κεντρικούς αγωγούς κατά τη διάρκεια της νύχτας, για να περιορίσει όσο το δυνατόν την ταλαιπωρία των πολιτών και των επιχειρήσεων με διακοπή υδροδότησης.

«Η ΔΕΥΑΔ και η Δημοτική Αρχή συνεχίζει να δίνει λύσεις και να βελτιώνει την ποιότητα ζωής των πολιτών», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.