Σε ανακοίνωση του Βουλευτή Ν.Δ. Νομού Δράμας κ. Δημήτρη Κυριαζίδη αναφέρονται τα εξής:

Ως γνωστό ο Βουλευτής κ. Δημήτρης Κυριαζίδης με την υποστήριξη άλλων συναδέλφων του όμορων Νομών, πραγματοποίησαν παρέμβαση για την αναγκαία άρση του άδικου αποκλεισμού πραγματικών δικαιούχων αγροτών του Μέτρου 23 που τέθηκαν εκτός πληρωμής την 9η Δεκεμβρίου 2025.

Σύμφωνα λοιπόν με διαβεβαιώσεις του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και του ΟΠΕΚΕΠΕ οι εν λόγω παραγωγοί δικαιώνονται και θα πληρωθούν στις 29 ή 30 Δεκεμβρίου 2025.

Πιο συγκεκριμένα εκ των αιτηθέντων προς πληρωμή κατόχων 16.374 αγροτεμαχίων του τόπου μας, οι κατέχοντες τα 14.370 αγροτεμάχια του Μέτρου 23 θα πληρωθούν ως ανωτέρω.

Οι κάτοχοι 2005 αγροτεμαχίων, ήτοι ποσοστό 12,25%, τα οποία διαπιστώθηκαν «προβληματικά» κατά τον έλεγχο που διενήργησε ο ΟΠΕΚΕΠΕ, δεν θα πληρωθούν.

Οι εν λόγω κάτοχοι έχουν το δικαίωμα ένστασης και σε περίπτωση που αυτή γίνει δεκτή, θα ακολουθήσει πληρωμή εκ νέου μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου του 2026.

Ο κ. Βουλευτής δηλώνει ότι θα συνεχίσει να παρακολουθεί στενά την υπόθεση και να παρεμβαίνει για την υποστήριξη των παραγωγών της Δράμας.