ΑΡΘΡΟ

Του Χρήστου Καραγιαννίδη

Πρώην Βουλευτή Ν. Δράμας

Μέλους Κ.Ε. ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία

 

 

 

Για το Ελλάδα 2.0 που πομπωδώς ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός έχουν ήδη γραφτεί κριτικές και θα υπάρξουν ακόμα περισσότερες. Αυτό όμως που για εμάς εδώ στη Δράμα έχει ενδιαφέρον είναι αν υπάρχει έστω και νύξη για την κατασκευή του δρόμου που θα συνδέει την Δράμα με την Εγνατία.

Πριν λίγο καιρό η Ν.Δ. έστησε ένα επικοινωνιακό πανηγύρι μοιράζοντας απλόχερα πολιτικό σανό. Ο κυβερνητικός Βουλευτής και ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών μέσα από μία στημένη ερώτηση προσπάθησαν να δημιουργήσουν εντυπώσεις για μια υπόσχεση που δεν πρόκειται ποτέ να υλοποιηθεί από τούτη την κυβέρνηση.

Αφού πέρασε ο Σεπτέμβριος που δεν δημοπρατήθηκε το έργο όπως είχαν υποσχεθεί οι αρμόδιοι Υπουργοί, ήρθαν νέες υποσχέσεις για δημοπράτηση του έργου μέσα στο 2021. Αφού ανακοινώθηκαν οι σίγουρες πηγές χρηματοδότησης μέσω των οποίων θα ξεκινούσε σίγουρα το έργο μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, διαψεύστηκαν πανηγυρικά από την Ε.Ε. και τον επίσημο σχεδιασμό της Κυβέρνησης.

Το τελευταίο καταφύγιο της πολιτικής εξαπάτησης των κυβερνώντων ήταν οι διαρροές περί ειδικής μνείας που έγιναν στο υπουργικό συμβούλιο για τον συγκεκριμένο δρόμο και την υπόσχεση του Πρωθυπουργού για την υλοποίησή του. Ήταν της ίδιας αξιοπιστίας με την υπόσχεση που είχε δώσει ο κ. Μητσοτάκης τον Σεπτέμβριο του 2019 ότι μέσα σε 18 μήνες θα ξεκινούσε το έργο. Η συγκεκριμένη διαρροή διαψεύστηκε και αυτή πανηγυρικά με την ανακοίνωση του «Εθνικού Σχεδίου Ανθεκτικότητας και Ανάκαμψης» που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός.

Καμία αναφορά για τον εν λόγω δρόμο δεν υπήρξε στα λεχθέντα της ανακοίνωσης. Απεναντίας έγινε αναφορά για άλλα έργα. Μεταφέρω επί λέξει τι ειπώθηκε συγκεκριμένα: «Ο βόρειος οδικός άξονας της Κρήτης που θα χρηματοδοτηθεί εν μέρει από το Εθνικό Ταμείο Ανάκαμψης. Ο άξονας Ε65 για τον οποίο είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε πριν από λίγες εβδομάδες στα Τρίκαλα που θα συνδέει τη νότια και την κεντρική Ελλάδα με την Εγνατία Οδό. Σημαντικά έργα που αφορούν την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου. Κομβικές, επίσης, για την επάρκεια σε ενέργεια και τη μείωση του κόστους θεωρώ τις ηλεκτρικές διασυνδέσεις των νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα».

Επειδή έχω επιλέξει να μην είμαι θεατής στα τεκταινόμενα του τόπου που ζω περιμένω να ακούσω ένα επιχείρημα που να αιτιολογεί την απουσία αναφοράς για την κατασκευή του δρόμου Δράμας-Αμφίπολης. Και θα παρακαλούσα να λείπει το σανό από τις τυχόν απαντήσεις. Απαντήσεις που δεν αφορούν εμένα προσωπικά, αλλά όλους τους πολίτες που ψήφισαν ή δεν ψήφισαν τη Ν.Δ. στις τελευταίες εκλογές.