
Τρία ασημένια μετάλλια και παρουσίες στις 8αδες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Παγκορασίδων κατέγραψε ο ΣΕΡΓ Ρυθμική Γυμναστική.
Σε σχετική ανακοίνωση του συλλόγου αναφέρονται τα εξής:
Θερμά συγχαρητήρια στις αθλήτριες μας για την εξαιρετική εμφάνιση τους στην Τελική Φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Παγκορασίδων που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη 20-21 Ιουνίου 2026
Η ομάδα μας πραγματοποίησε μια σπουδαία παρουσία, κατακτώντας 3 ασημένια μετάλλια και πετυχαίνοντας πολλές σημαντικές διακρίσεις και θέσεις μέσα στις πολυπόθητες 8άδες!

Οι αθλήτριες μας σύμφωνα με την ημέρα που αγωνίστηκαν:
Χαραλαμπίδου Αικατερίνη 2016C
2η θέση Σύνθετο Ατομικό
2η θέση Μπάλα
2η θέση Ελεύθερο Πρόγραμμα
Μαυροειδή Λυδία 2017Β
5η θέση Σχοινάκι
9η θέση Ελεύθερο Πρόγραμμα
Αθανασιάδου Σοφία
14η θέση Ελεύθερο Πρόγραμμα
10η θέση Μπάλα
Ακολούθησαν οι αθλήτριες της κατηγορίας 2016Α:
Σιδέρη Ίρις
12η θέση Στεφάνι
14η θέση Ελεύθερο Πρόγραμμα
Παππά Ελευθερία
18η θέση Στεφάνι
14η θέση Μπάλα
Τέζα Ζωή 2016Β
6η θέση Σχοινάκι
Τσελεπίδου Μαρία
11η θέση Μπάλα
11η θέση στεφάνι
Ένα μεγάλο μπράβο σε όλες τις αθλήτριες για την προσπάθεια, την αγωνιστικότητα και το ήθος που επέδειξαν μέσα στον αγωνιστικό χώρο.

Θερμά συγχαρητήρια και στις προπονήτριες μας για την αδιάκοπη δουλειά, την υπομονή και την καθοδήγησή τους.
Είμαστε περήφανοι για όλες σας!

Συνεχίζουμε την επόμενη εβδομάδα με το Περιφερειακό Πρωτάθλημα Κορασίδων Βορείου Ελλάδος Ανσάμπλ, ολοκληρώνοντας την αγωνιστική σεζόν.


