Σε εξέλιξη βρίσκεται το πρόγραμμα συντήρησης αγροτικών και κτηνοτροφικών δρόμων του Δήμου Κ. Νευροκοπίου.

Σε σχετική ανάρτησή του ο Δήμαρχος κ. Λευτέρης Ταμπουρίδης ανέφερε τα εξής:

Το πρόγραμμα συντήρησης αγροτικών και κτηνοτροφικών δρόμων, το οποίο χρηματοδοτείται από τον προϋπολογισμό του Δήμου, συνεχίζεται με σταθερότητα και συνέπεια.

Οι ανάγκες που καταγράφονται σε όλα τα διαμερίσματα του Δήμου μας είναι ιδιαίτερα αυξημένες, γεγονός που απαιτεί συνεχή προσπάθεια, σωστό σχεδιασμό και αποτελεσματική αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων.

Καταβάλλεται καθημερινά σημαντική προσπάθεια για τη βελτίωση και τη συντήρηση του αγροτικού οδικού δικτύου, με στόχο την ασφαλή και απρόσκοπτη μετακίνηση των παραγωγών και των επαγγελματιών της υπαίθρου.

Ιδιαίτερη βαρύτητα πρόκειται να δοθεί το επόμενο χρονικό διάστημα στην πρόσβαση προς τις κτηνοτροφικές μονάδες, καθώς πρόκειται για έναν κλάδο που τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζει αυξημένες προκλήσεις και πιέσεις.

Παράλληλα, σε ό,τι αφορά τους κτηνοτρόφους, πέρα από τη βελτίωση της οδικής πρόσβασης προς τις μονάδες τους, ο Δήμος προχωρά στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ειδικού προγράμματος για τη συντήρηση των ποτιστρών που βρίσκονται σε διάφορα σημεία της περιοχής. Το πρόγραμμα αυτό θα υλοποιηθεί είτε με ίδιους πόρους του Δήμου είτε με χρηματοδότηση από την Περιφέρεια, με στόχο την ουσιαστική ενίσχυση της καθημερινής λειτουργίας της κτηνοτροφίας.

Η στήριξη της κτηνοτροφίας αποτελεί προτεραιότητα για τον Δήμο μας, καθώς είναι ένας τομέας ζωτικής σημασίας για την τοπική οικονομία και την κοινωνική συνοχή. Στο πλαίσιο αυτό, θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε, στο μέτρο των δυνατοτήτων μας, τις απαραίτητες υποδομές, προκειμένου να διευκολύνουμε το έργο των κτηνοτρόφων και να συμβάλουμε ουσιαστικά στη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη του επαγγέλματος.