
Η ΣΕΖΟΝ 2025-26 ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΜΕ ΘΕΤΙΚΟ ΠΡΟΣΗΜΟ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΟΡΙΟΘΕΤΕΙ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑ ΕΜΠΟΔΙΑ
- Χριστόδουλος Τοψίδης (Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης): Αναμένονται θετικές εξελίξεις στο τρίμηνο για το γήπεδο του Γ.Σ. Δόξα
- Γιώργος Αγγελίδης (προπονητής Δόξας): Υποκλίνομαι στον κόσμο της Δόξας
- Αλέξης Κόντος: (αρχηγός Δόξας): Αποχωρώ από την ενεργό δράση, όχι από τη Δόξα
- Αναδιάρθρωση και Γ’ Εθνική με 10 ομίλους των 12 ομάδων
Κάθε σεζόν σε κάθε πρωτάθλημα και για όλες τις ομάδες αφήνει το δικό της ξεχωριστό αποτύπωμα και καλούνται οι διοικήσεις – προπονητές – παίκτες και φίλαθλοι να κάνουν τη δική τους «ανάγνωση» πάντα αναλογικά.
Έτσι και στη Δόξα του 2025-26 η ανάγνωση θέλει και θέτει μηνύματα προς αξιολόγηση και αξιοποίηση, πάντα σε στόχευση για το πού θέλεις να πας.
Η αγωνιστική σεζόν 2025-26 για τη Δόξα έχει δύο προσεγγίσεις, την εξ ορισμού συναισθηματική και τη ρεαλιστική. Και εδώ η ανάλυση λέει ότι στη Γ’ Εθνική από DNA εξ ορισμού καλείσαι να είσαι πρωταγωνιστής. Ο ρεαλισμός έδειξε ότι τα «όπλα» δεν επαρκούσαν λόγω ρόστερ και απαγόρευσης μεταγραφών.
Δόξα: Εσωτερική αναδιάρθρωση και αξιοποίηση
Με την αξιολόγηση να είναι το πιο καθοριστικό βήμα για τη νέα χρονιά και με διοικητικές παρεμβάσεις ισχυροποίηση του Γ.Σ. Δόξα εντός και εκτός Δράμας.
Χρ. Τοψίδης: Αναμένουμε εντός τριμήνου θετικές εξελίξεις
Είμαστε κοντά στη Δράμα, αναμένουμε εντός τριών μηνών θετικές εξελίξεις για το γήπεδο του Γ.Σ. Δόξα. Πρόκειται για μια δήλωση του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χριστόδουλου Τοψίδη που σηματοδοτεί τη μετάβαση στο σήμερα των εγκαταστάσεων του γηπέδου της Δόξας.


