
Η Αννέτα Τόλιου εκπροσώπησε τη ΝΙΚΗ στην Περιφορά του Επιταφίου στον Ιερό Ναό της Αγίας Τριάδας.
Σχετικά ανέφερε τα εξής:

Μετά τη Μεγάλη Πέμπτη που ο Χριστός, λοιδορήθηκε, χτυπήθηκε άγρια, τον ποτίσανε χολή και όξος άφησε την τελευταία του πνοή του πάνω στον Σταύρο, για να σώσει τον κόσμο από την αμαρτία. Μεγάλη Παρασκευή πρωί έγινε η Αποκαθήλωση, τύλιξαν το σώμα του Χριστού σε καθαρό σεντόνι και παραδώσανε το σώμα του Χριστού στον Ιωσήφ τον από Αριμαθαία για να ακολουθήσει η ταφή.

Μεγάλη Παρασκευή απόγευμα ο Χριστός βρίσκεται στον τάφο, ψάλλουμε τα εγκώμια προς τον Χριστό και στη συνέχεια με αναμμένες λαμπάδες κάνουμε την Περιφορά του Επιταφίου και ο Χριστός μας πλέον βρίσκεται στον τάφο. Και σε τρεις μέρες θα αναστηθεί, θα νικήσει τον θάνατο και θα σώσει τον άνθρωπο από την αμαρτία.

Το άναμμα της λαμπάδας συμβολίζει το φως του Χριστού. Σαν εκπρόσωπος της ΝΙΚΗΣ λοιπόν έζησα με κατάνυξη την κορύφωση του Θείου Δράματος τη Μεγάλη Παρασκευή στην Αγία Τριάδα Δράμας.


