Στις 19 Φλεβάρη 2026 κλιμάκιο της ΝΙΚΗΣ Δράμας αποτελούμενο από τους υποψήφιους πολιτευτές Ανδρέα Ξάνθη και Δημήτρη Χατζήδημητριάδη και τη δικηγόρο Ευαγγελία Στεφανίδου συναντήθηκε με τον Δήμαρχο Δοξάτου κ. Βογιατζή Γεώργιο και αντάλλαξαν απόψεις για τα επίκαιρα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Δήμος.

Σε σχετική ανακοίνωση της ΝΙΚΗΣ Δράμας αναφέρονται τα εξής:

Τα κύρια προβλήματα είναι ο πρωτογενής τομέας (φορολογία και ακρίβεια αγροτών-κτηνοτρόφων), η ανεργία των νέων, η πρόσβαση ευπαθών σε χώρους υγείας, ο υπό κατασκευή δρόμος Δράμας-Καβάλας που δεν έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και η πρόταση για μετατροπή του πολυδύναμου ιατρείου Δοξάτου σε Κέντρο Υγείας για καλύτερη πρωτοβάθμια περίθαλψη όλων των κατοίκων. Μιλήσαμε και για την ανάγκη δημιουργίας πυροσβεστικού κλιμακίου στο δάσος των Κυργίων και την αξιοποίηση του κληροδοτήματος Νάννου για ενίσχυση των υπηρεσιών και την ανάγκη προμήθεια οχήματος για μεταφορά κατάκοιτων και ευπαθών ασθενών σε δομές υγείας.

Η ΝΙΚΗ απαιτεί άμεσα δέσμη μέτρων για δημογραφική ενίσχυση (με αυξημένο ποσό επιδότησης τέκνων και διπλασιασμό επιδόματος μετεγκατάστασης) και οικονομική στήριξη των επιχειρήσεων (με φοροελαφρύνσεις). Για τον λόγο αυτό η ΝΙΚΗ έκανε ερώτηση στη Βουλή για τον αναπτυξιακό νόμο και τη μη χορήγηση του 100% του προβλεπόμενου ποσού επιδότησης στις επιχειρήσεις του Δήμου Δοξάτου.

Είμαστε η φωνή της συνείδησης του κόσμου και μια φωνή διαμαρτυρίας και ειλικρίνειας και θα κάνουμε τα πάντα για να προωθήσουμε τα αιτήματα κάθε δήμου της αγαπημένης αλλά παραμελημένης Δράμας μας.