Στην καθιερωμένη κυριακάτικη ανάρτησή του στα social media, ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στη Δράμα και στην παρουσίαση του Τοπικού Σχεδίου Ανάπτυξης.

Συγκεκριμένα, ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε τα εξής:

Στα περιφερειακά μας νέα τώρα, για τη διαμόρφωση των τοπικών σχεδίων ανάπτυξης: αυτήν την εβδομάδα η κυβέρνηση βρέθηκε στη Δράμα, όπου παρουσιάστηκε το τοπικό σχέδιο ανάπτυξης, ένα ολοκληρωμένο πλάνο 748 εκ. ευρώ με έργα υποδομών, πολιτικές στήριξης και δάνεια για επιχειρήσεις. Ξεχωρίζουν ο κάθετος άξονας «Δράμα-Αμφίπολη», όπου τρέχει ο διαγωνισμός ΣΔΙΤ 250 εκ. ευρώ, και η Μονάδα Επεξεργασίας Αστικών Στερεών Αποβλήτων Καβάλας, ύψους 44 εκ. ευρώ, που θα εξυπηρετήσει και τη Δράμα. Στον τομέα της Υγείας, προχωρούν οι εργασίες για τη νέα Μονάδα Τεχνητού Νεφρού στο Νοσοκομείο Δράμας και ολοκληρώνεται η αναβάθμιση των Κέντρων Υγείας Παρανεστίου, Κάτω Νευροκοπίου και Προσοτσάνης. Παράλληλα, δρομολογούμε την επαναλειτουργία των κατασκηνώσεων Καλλιθέας με τη συνεργασία της Μητρόπολης και του Δήμου Προσοτσάνης, ενώ στην πόλη της Δράμας, που κάθε Σεπτέμβρη φιλοξενεί το διεθνές φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους, δημιουργούμε κόμβο για τις οπτικοακουστικές τέχνες στο πρώην στρατόπεδο Ανδρικάκη. Κρατάμε τις πόλεις και τα χωριά μας ζωντανά, γιατί ισχυρή περιφέρεια, σημαίνει ισχυρή Ελλάδα.

 

Το μπιζέλι

 

 

Στους ιδιαίτερους δεσμούς που έχει με τη Δράμα στάθηκε ο Υφυπουργός Υγείας κ. Δημήτρης Βαρτζόπουλος κατά τη διάρκεια των δηλώσεών του, στο πλαίσιο της επίσκεψής του στη Δράμα, ως μέλος του κυβερνητικού κλιμακίου που παρουσίασε το Τοπικό Σχέδιο Ανάπτυξης.

«Η γυναίκα μου είναι από τη Χωριστή. Οπότε ο καθένας μας είναι από εκεί που είναι η γυναίκα του, ως γνωστόν», ανέφερε χαρακτηριστικά. Επίσης, ο κ. Βαρτζόπουλος επεσήμανε ότι μεγάλωσε στην Καβάλα και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι είναι «γείτονας και βαθύς γνώστης των πραγμάτων της Δράμας». Μάλιστα, ο Υφυπουργός Υγείας αποκάλυψε ότι στην Καβάλα ήταν συμμαθητής με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Δράμας κ. Δωρόθεο.

 

Το κολοκυθάκι

 

 

Επισκέψεις στις Περιφερειακές Ενότητες Δράμας, Καβάλας και Θάσου πραγματοποίησε ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, τη Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2025. Στο πλαίσιο της παρουσίας του στη Δράμα, ο κ. Τοψίδης επισκέφτηκε τους Δήμους Προσοτσάνης και Κ. Νευροκοπίου, καθώς και τις Τεχνικές Υπηρεσίες της Π.Ε. Δράμας, ενώ ακόμη επισκέφτηκε το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης στην Καβάλα, καθώς και τον Δήμο Θάσου.

Σε σχετική ανάρτησή του ο κ. Τοψίδης ανέφερε τα εξής:

«Στόχος των επισκέψεων ήταν να παρακολουθήσουμε από κοντά την πρόοδο των έργων και των χρηματοδοτικών εργαλείων της Περιφέρειάς μας, όπως το ΕΣΠΑ και το ΠΠΑ, και να εξετάσουμε τρόπους ώστε οι πόροι αυτοί να αποδώσουν πιο γρήγορα και πιο ουσιαστικά αποτελέσματα για τους πολίτες.

Με τους δημάρχους και το πανεπιστήμιο είχαμε γόνιμες συζητήσεις για το πώς μπορούμε να επιταχύνουμε τις διαδικασίες, να ξεπεράσουμε εμπόδια και να διασφαλίσουμε ότι κάθε ευρώ που δαπανάται έχει ως στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας και την ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών.

Η πρόθεσή μας είναι ξεκάθαρη: να προχωρήσουν τα έργα, να ολοκληρωθούν οι χρηματοδοτήσεις, να υπάρξει μετρήσιμο αποτέλεσμα.

Με συνεργασία, σχέδιο και επιμονή, προχωράμε μπροστά!».

 

Το πεπόνι

 

 

Αντώνης (Σαμαράς) και Αλέξης (Τσίπρας) έχουν τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς τους και πολύ καλά κάνουν. Την ανάγκη για αυτοκριτική την νιώθουν ή έχουν αυτό-απαλλαγεί; Ο ένας μας μιλά για ήρεμες βαρκάδες και ο άλλος αναθεματίζει τη «Σημιτική» Ν.Δ. Είναι σίγουρα θέσεις και απόψεις. Ξεχνούν ότι είχαν τις τύχες του τόπου και κρίθηκαν για αυτό. Ξανά Πολιτική Άνοιξη και συγκυβέρνηση με ΑΝΕΛ είναι οι προτάσεις τους;

 

Το κουνουπίδι