Επίσκεψη στη Δράμα θα πραγματοποιήσει την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2025 ο Υπουργός Υγείας κ. Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος θα επισκεφθεί το Γενικό Νοσοκομείο Δράμας.

Ενόψει της επίσκεψης, υπάρχει κάλεσμα διαμαρτυρίας από το Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δράμας, στο οποίο αναφέρονται τα εξής:

Την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου, ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης επισκέπτεται το Γενικό Νοσοκομείο Δράμας.

Η επίσκεψή του δεν μπορεί να κρύψει την πραγματικότητα:

Το Νοσοκομείο μας στενάζει από τραγικές ελλείψεις προσωπικού.

Οι εργαζόμενοι δουλεύουν στα όρια της εξουθένωσης.

Οι πολίτες της Δράμας στερούνται το δικαίωμα σε ποιοτική και δωρεάν υγεία.

Οι πολιτικές τους διαλύουν το δημόσιο σύστημα υγείας, μετατρέπουν το Νοσοκομείο σε ίδρυμα – φάντασμα και σπρώχνουν τους ασθενείς στον ιδιωτικό τομέα.

Δεν θα μείνουμε σιωπηλοί! Η υγεία είναι δικαίωμα, όχι εμπόρευμα!

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους, τα σωματεία, τους συλλόγους, τους φορείς και κάθε πολίτη της Δράμας να δώσουν δυναμικό παρών στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου, στις 8:30 π.μ., στην πύλη του Νοσοκομείου Δράμας.

Διεκδικούμε:

Άμεσες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού όλων των ειδικοτήτων

Επαρκή χρηματοδότηση και εξοπλισμό του Νοσοκομείου

Δημόσια και δωρεάν υγεία για όλους, χωρίς αποκλεισμούς

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ – ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ!

ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΑΣ!