«Προσπαθούμε να αξιολογήσουμε τα δεδομένα της δικογραφίας. Είμαστε σε συνεννόηση με την Νέα Αριστερά. Δεν μπορώ να κάνω σχόλια για πρόσωπα. Πρέπει να προκύπτουν στοιχεία. Σε αυτή τη φάση χρειάζονται ενδείξεις. Η πρότασή μας θα έχει πολιτικό πλαίσιο αλλά κυρίως θα έχει νομική βάση καθώς αποτελεί το εφαλτήριο για άσκηση διώξεων».
Αυτά τόνισε ο Βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θεόφιλος Ξανθόπουλος, μιλώντας στον Flash 99,4 και τον Γιάννη Μαγκριώτη. «Για το γεγονός ότι επί 12 λεπτά δύο τρένα κινούνταν αντίθετα χωρίς κανείς να μπορεί να επέμβει για να αποτρέψει την σύγκρουση, υπάρχουν ευθύνες όχι μόνο στον σταθμάρχη στον οποίον απαγγέλθηκαν κατηγορίες αλλά και σε αυτούς που είχαν την ευθύνη λειτουργίας του σιδηροδρόμου. Η δική μας πρόταση πιστεύω ότι θα είναι τεκμηριωμένη», συμπλήρωσε.
Όπως εξήγησε υπάρχουν συνομιλίες μεταξύ πολιτικών και εκπροσώπων των εργαζομένων που επισημαίνουν κινδύνους και πρέπει να αξιολογηθούν. «Εδώ προκύπτουν συγκεκριμένα στοιχεία. Δεν υπήρχε δεύτερος σταθμάρχης. Ο σταθμάρχης ήταν αποτέλεσμα ρουσφετιού. Το περιορισμένο σύστημα τηλεδιοίκησης στη Ζάχαρη είχε καεί τον Ιούλιο του 2019 και επί 3,5 χρόνια δεν είχε αντικατασταθεί. Δεν λειτουργούσε το εφεδρικό σύστημα ελέγχου στην Καρόλου. Για όλα αυτά θα κληθούν κάποιοι να δώσουν εξηγήσεις. Ο σταθμάρχης έχει ευθύνη αλλά τα συστήματα ασφαλείας υπάρχουν για να μηδενίζουν το ανθρώπινο λάθος», τόνισε.
Αναφερόμενος τέλος στην πορεία του ΣΥΡΙΖΑ προς το Συνέδριο, σημείωσε: «Προσπαθούμε να ενεργοποιήσουμε το κόμμα. Βλέπουμε επανασυσπείρωση μέσω του Συνεδρίου, το οποίο θα μας δώσει την αναγκαία ώθηση να εκφράσουμε έναν σύγχρονο πολιτικό λόγο αλλά και την ευκαιρία για επανεκκίνηση. Το Συνέδριο έχει κομβική σημασία για μας γιατί βρισκόμαστε στο τέλος μιας κατάστασης αποσυσπείρωσης και καθόδου και αισιοδοξούμε ότι μπορούμε να αναστρέψουμε αυτή την πορεία».