Σε ανακοίνωση του Δήμου Παρανεστίου αναφέρονται τα εξής:
Ο Δήμος Παρανεστίου ανακοινώνει με χαρά μία ακόμη υπογραφή σύμβασης που αφορά την αναβάθμιση και ανακαίνιση των σχολικών μονάδων του με στόχο τη βελτίωση των υποδομών της εκπαίδευσης και τη δημιουργία ενός ασφαλούς και φιλικού περιβάλλοντος για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Το έργο περιλαμβάνει τις παρακάτω εργασίες
-Αντικατάσταση δαπέδων
-Τοποθέτηση νέων εσωτερικών θυρών,
-Εργασίες ελαιοχρωματισμού,
-Ανακαίνιση χώρων υγιεινής,
-Αντικατάσταση σωμάτων καλοριφέρ κλπ.
Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 700.000 € και χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Ανατολική Μακεδονία Θράκη 2021-2027.
Σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος Παρανεστίου κ. Καγιάογλου Αναστάσιος ανέφερε: «Η επένδυση στην εκπαίδευση είναι επένδυση στα παιδιά μας, είναι επένδυση στο μέλλον του τόπου μας. Με όραμα, στόχευση για αξιοποίηση κάθε χρηματοδοτικού εργαλείου δημιουργούμε το κατάλληλο περιβάλλον για εμάς και τα παιδιά μας. Τα σχολεία μας αλλάζουν κάθε παιδί αξίζει έναν χώρο που εμπνέει το αύριο».

