
Ένας από τους βραβευθέντες στα ετήσια βραβεία της ΑμΚΕ ΚΥΚΛΩΨ ήταν ο κ. Βασίλης Μελενεκλής, Πρόεδρος του συνεταιρισμού «ΜΕΝΟΙΚΙΟ», ο οποίος τιμήθηκε ως «Καινοτόμος Αγρότης / Κτηνοτρόφος» για το 2025.
Σε δηλώσεις του στα τοπικά Μ.Μ.Ε., ο κ. Μελενεκλής σημείωσε αρχικά: Συγχαρητήρια στον κ. Θεοδωρίδη, για την πρωτοβουλία του να αναπτύξει και να αναδείξει δράσεις και πρωτοβουλίες των ανθρώπων μέσα στον Νομό τον οποίο αγαπά και υπηρετεί».
Ακόμη, επεσήμανε: «Όσον αφορά εμάς, είμαστε ένας συνεταιρισμός με έτος ιδρύσεως το 2008. Έχουμε βιώσει αυτό που λέγεται οικονομική κρίση, μνημόνια και παρόλα αυτά, η μεγάλη πίστη, η αγάπη και το σθένος για όλα τα μέλη τα οποία πιστέψαμε σε αυτή την ιδέα την οποία είχαμε κάνει, καταφέραμε και βγήκαμε σήμερα στην αγορά και έχουμε πάρει κι εμείς τη θέση και την ταυτότητα στον καταναλωτή παρουσιάζοντας όλα αυτά τα προϊόντα που έχουμε, με πρωταρχικό λόγο και στόχο την ποιότητα και όχι την ποσότητα. Κάτι το οποίο είχαμε αναδείξει και παλαιότερα όταν είχαμε βραβευτεί ξανά ως κτηνοτρόφοι της χρονιάς από την ΑμΚΕ ΚΥΚΛΩΨ. Είχαμε υποσχεθεί στον εαυτό μας και στον κόσμο, ότι τα τραπέζια για εμάς ήταν πάντα γεμάτα. Απλά ο κόσμος φοβόταν τι θα φάει. Σήμερα, αυτό το πράγμα, φαίνεται ότι ενδυναμώνει ακόμα περισσότερο. Βλέπετε ότι πολλά προϊόντα είναι στο τραπέζι και αναδεικνύεται ότι δεν είναι κατάλληλα για τον ανθρώπινο οργανισμό. Υπηρετούμε πολύ πιστά αυτό που λέγεται κατσικίσιο γάλα, υπηρετούμε πολύ πιστά αυτό που λέγεται Π.Ο.Π. προϊόν».
Σχετικά με την κτηνοτροφία, ο κ. Μελενεκλής επεσήμανε: «Σήμερα, γενικά, η κτηνοτροφία περνάει ένα δύσκολο στάδιο. Η αδυναμία της πολιτείας για να κάνει κάτι επάνω σε αυτό, εδώ και σχεδόν δυο χρόνια επίσημα, είναι σχεδόν αδύνατη η παρουσία της, σχεδόν μηδενική. Ο κτηνοτροφικός κόσμος πραγματικά υποφέρει. Πιστέψτε, ότι είναι πραγματικά δύσκολο να βλέπεις κάποιον συνάδελφο να χάνει το βιος του μέσα στο σπίτι, μέσα στο μαντρί του. Είναι κάτι που δεν θα πρέπει να το ζήσει ούτε ο χειρότερος εχθρός μας».
Ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του, ο κ. Μελενεκλής τόνισε: «Ευχαριστώ τον κ. Θεοδωρίδη, την ΚΥΚΛΩΨ, για την τιμή που μας κάνει και βραβευόμαστε. Πρέπει να έχουμε το μυαλό μας σε όλους αυτούς τους ανθρώπους που παράγουν μια πρώτη ύλη, η οποία είναι το άλφα και το ωμέγα για την χώρα, για τα προϊόντα ΠΟΠ, για εμάς που δραστηριοποιούμαστε στον Νομό Δράμας και όχι μόνο. Ευχόμαστε στο μέλλον να βγουν και άλλες εταιρείες και άλλοι κτηνοτρόφοι. Να βγουν άνθρωποι που πραγματικά προτάσσουν την ποιότητα και όχι τα 3D».
Θανάσης Σιουτόπουλος

