Ο Δήμος Δράμας συμμετείχε στο 20ο Συνέδριο του Ελληνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων με τίτλο «Δημιουργώντας Ανθεκτικές Πόλεις».

Το συνέδριο, το οποίο αποτελεί σημείο αναφοράς για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, έχει μοναδικό στόχο την θωράκιση της πρόληψης και την ενίσχυση της ευζωίας των πολιτών, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας ώστε κάθε πολίτης να έχει τις ίδιες ευκαιρίες φροντίδας και υποστήριξης όπου κι αν βρίσκεται.

Η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Δράμας κ. Σοφία Τσακιρίδου ανέφερε σχετικά:

Τρεις ημέρες από το πρωί μέχρι αργά το απόγευμα, αποκτήσαμε σημαντική εμπειρία από την πλούσια επιστημονική θεματολογία, των στρόγγυλων τραπεζών και των θεματικών εργαστηρίων. Ανταλλάξαμε απόψεις, πρακτικές και προβληματισμούς μεταξύ μας, αυτοδιοικητικοί και επαγγελματίες υγείας, ενώ στο τέλος οι συζητήσεις κατέδειξαν την ανάγκη συνεργασίας και άμεσης δράσης για πιο ανθεκτικές και υγιείς τοπικές κοινωνίες.

Η βράβευση του Δήμου Δράμας αποτελεί αναγνώριση της συστηματικής μας προσπάθειας για την ενίσχυση της πρόληψης και της προαγωγής της υγείας των συμπολιτών μας. Άλλωστε τα δύο τελευταία χρόνια το αποδεικνύουμε πολύ συχνά.

Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τον ακούραστο Πρόεδρο του ΕΔΔΥΠΠΥ και του Ι.Σ.Α. κ. Πατούλη Γιώργο, την κ. Νταίζη Παπαθανασοπούλου, Συντονίστρια του Ελληνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων, για την άψογη συνεργασία μεταξύ μας και την ευκαιρία που μας έδωσε στην συνδιαμόρφωση του πλαισίου των «7 Πυλώνων Πολιτικής των Υγιών Πόλεων» και φυσικά όλα τα στελέχη του δικτύου, που μας έδωσαν την ευκαιρία να νιώσουμε, μέλη μιας μεγάλης οικογένειας που νοιάζεται για τον συνάνθρωπο.

Επιστρέψαμε με ένα βραβείο, νέους συνεργάτες και φίλους και άριστες εντυπώσεις από την άψογη και ζεστή φιλοξενία του Δημάρχου Ιωαννίνων κ. Θωμά Μπέγκα.

Όμως ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω στους υπαλλήλους του ΚΕΠ Υγείας του Δήμου Δράμας, για την αφοσίωση και τον επαγγελματισμό τους, καθώς και στην προϊστάμενη του τμήματος κ. Αποστολίδου Ελένη, που συμμετείχε στις εργασίες του συνεδρίου και διατηρεί στενή σχέση και ουσιαστική συνεργασία με το δίκτυο.

Η διάκριση αυτή ανήκει στην ομάδα μας, στους συνεργαζόμενους φορείς και στους δημότες μας που στηρίζουν τις δράσεις μας.

Μαζί με τον Δήμαρχο Δράμας Γιώργο Παπαδόπουλο, χτίζουμε μια Δράμα πιο υγιή, ανθρώπινη και ανθεκτική!.