Αποκαταστάθηκαν… μισά τελικά τα δρομολόγια του τρένου στην Περιφέρειά μας, μιας και η φειδωλή ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε και… όχι τόσο εμφανείς πτυχές. Γιατί είναι αλήθεια πως πλέον κάποιος μπορεί να κλείσει εισιτήρια από τη Θεσσαλονίκη για όλες τις πόλεις όπου κάνει στάση το τρένο στην περιοχή μας, θα κάνει όμως τη διαδρομή με τρένο μόνο μέχρι τη Δράμα. Από εκεί, θα επιβιβαστεί σε λεωφορείο, για να κάνει το υπόλοιπο της διαδρομής, μια κατάσταση η οποία δυστυχώς όχι μόνο δεν είναι πρωτόγνωρη, αλλά πλέον φαίνεται ότι έχει παγιωθεί. Θα πείτε κάθε αρχή και δύσκολη, και στη δική μας περίπτωση, φαίνεται πως πρέπει το πράγμα να ζεσταθεί ακόμη…

Πηγή: paratiritis-news.gr

Το τρένο ξανασφυρίζει στη Θράκη: Παρωδία οι ταχύτητες που επιστρέφουν στο… 1950!

Αγανάκτηση και ειρωνικά σχόλια έχει προκαλέσει στη Θράκη η -πανηγυρική- ανακοίνωση για την επανέναρξη των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην περιοχή.

Μετά από δύο χρόνια παύσης των δρομολογίων, αφού είχαν διακοπεί στις 30 Ιουλίου 2019, τα τρένα θα “σφυρίξουν” και πάλι στην περιοχή αλλά με ταχύτητες που παραπέμπουν 70 χρόνια πίσω !

Πιο αναλυτικά, προβλέπεται να πραγματοποιείται μόλις ένας δρομολόγιο της ημέρα, από τη Θεσσαλονίκη που θα αναχωρεί τα ξημερώματα και θα καταλήγει μετά από 4 και πλέον ώρες στη Δράμα, όπου θα γίνεται μετεπιβίβαση σε λεωφορεία που θα παρακάμπτουν την Ξάνθη. Στην Κομοτηνή θα γίνεται και πάλι μετεπιβίβαση σε αμαξοστοιχία, η οποία θα καταλήγει στην Αλεξανδρούπολη περίπου στις 2 μ.μ. δηλαδή 8 και πλέον ώρες μετά την αναχώρηση από τη Θεσσαλονίκη,. Πρόκειται για χρόνο πάνω από το διπλάσιο σε σχέση με τα ΚΤΕΛ και τριπλάσιο από τα ΙΧ, στην ίδια διαδρομή !

Όπως είναι λογικό, οι ανακοινώσεις έχουν προκαλέσει πλήθος ειρωνικών σχολείων αφού είναι δεδομένο ότι κανείς δεν επιβάτης δεν έχει λόγο να χρησιμοποιήσει το τραίνο με αυτές τις ταχύτητες.

Μάλιστα, όπως σχολιάζει σκωπτικά ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης στην Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης, Κώστας Κατσιμίγας, η ταχύτητα με την οποία θα πηγαίνει το δρομολόγιο, είναι παρόμοια με αυτή που υπήρχε μέχρι τη δεκαετία του… 1950 και τις ατμομηχανές στη συγκεκριμένη διαδρομή και ελάχιστα ταχύτερη από το 19ο αιώνα, όταν κατασκευάστηκε η σιδηροδρομική γραμμή στη Βόρεια Ελλάδα ! Μάλιστα, όπως σημείωσε σε ανάρτησή του, επί δύο χρόνια γίνονται έργα επισκευής σε ένα τμήμα της διαδρομής όταν συνολικά η σιδηροδρομική γραμμή χρειάστηκε μόλις 7 χρόνια για να ολοκληρωθεί το …. 1897 !

Πηγή: tvxs.gr