
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Δράμας, το απόγευμα της Δευτέρας 1 Σεπτεμβρίου 2025, ο Δήμαρχος Δράμας κ. Γιώργος Παπαδόπουλος αναφέρθηκε για πρώτη φορά στην ανάγκη αλλαγής χωροθέτησης της Ονειρούπολης, καθώς τα επόμενα χρόνια στον δημοτικό κήπο και την πλατεία Ελευθερίας θα πραγματοποιούνται εργασίες ανάπλασης και δεν θα μπορεί να αναπτυχθεί στη συγκεκριμένη περιοχή η χριστουγεννιάτικη γιορτή του Δήμου Δράμας.
Ο χώρος που αυτή τη στιγμή φαίνεται να προκρίνεται ως ο πιο κατάλληλος για να φιλοξενήσει την Ονειρούπολη στο μέλλον είναι το πρώην στρατόπεδο «Τριανταφύλλου», όπου είχε την έδρα του ο 779 Λόχος Εφοδιασμού Μεταφορών (ΛΕΜ). Πρόκειται για ένα χώρο περίπου 20 στρεμμάτων, για τον οποίον ήδη έχει εκφραστεί από πλευράς Δήμου η βούληση αξιοποίησης προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
Ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε ότι σε πρόσφατη σύσκεψη στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας ζητήθηκε να έχει τον πρώτο λόγο ο Δήμος Δράμας για τη συγκεκριμένη έκταση. Όπως εξήγησε, «φέτος είναι η τελευταία χρονιά που η Ονειρούπολη αναπτύσσεται μέσα στο κέντρο της πόλης», καθώς βρίσκονται σε φάση δημοπράτησης τα πρώτα υποέργα του ΒΑΑ και σύμφωνα με τον σχεδιασμό, το κέντρο της πόλης τα επόμενα χρόνια θα είναι εργοτάξιο.
Σχετικά με τον πρώην ΛΕΜ, ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι «αυτό το στρατόπεδο είναι ένα από τα καλύτερα και το μοναδικό ενδεχομένως μέσα στον ρυμοτομικό ιστό της πόλης». «Δεν υπάρχει καλύτερη ευκαιρία να δημιουργηθεί μια δομή μέσα στην πόλη και να γλυτώνει ο Δήμος τουλάχιστον 120.000 ευρώ από το ράβε – ξήλωνε». Όπως είναι γνωστό, ένα από τα βασικά έξοδα της Ονειρούπολης σε ετήσια βάση είναι το κόστος εγκατάστασης και απεγκατάστασης των οικίσκων στον δημοτικό κήπο. Εφόσον η εκδήλωση μεταφερθεί μόνιμα στον χώρο του πρώην στρατοπέδου, τότε θα υπάρχουν μόνιμες κατασκευές σε μια συγκεκριμένη έκταση, όπως συμβαίνει σε άλλα θεματικά χριστουγεννιάτικα πάρκα.
Η συζήτηση για την Ονειρούπολη και τη μεταφορά της στον πρώην ΛΕΜ ξεκίνησε μετά από σχετική πρόταση του Δημοτικού Συμβούλου της παράταξης «Project για τη Δράμα» κ. Δημήτρη Ιωαννίδη.
Αξίζει να επισημανθεί ότι στο πλαίσιο της συζήτησης έγινε γνωστό ότι στις 7 Αυγούστου υπογράφηκε επίσημα η παραχώρηση στον Δήμο Δράμας του πρώην Στρατοπέδου Αποθηκών Πυρομαχικών, ανατολικά της πόλης, επί της ΕΟ Δράμας – Καβάλας, στο αγρόκτημα Χωριστής Δράμας. Στη συγκεκριμένη περιοχή, σχεδιάζεται με δωρεά του ευεργέτη της Δράμας κ. Άρη Θεοδωρίδη η δημιουργία κολυμβητηρίου και πολιτιστικού κέντρου.
Επίσης, ο κ. Παπαδόπουλος έκανε γνωστό ότι το διήμερο 19 και 20 Σεπτεμβρίου 2025 θα επισκεφθεί τη Δράμα ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Αθανάσιος Δαβάκης.

