Στο πλαίσιο των δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στο εξωτερικό, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου, στις 17:30, στο Ribersborg Kallbadhus του Μάλμε της Σουηδίας, μια σειρά από νευραλγικές Β2Β συναντήσεις.
Κατά τη διάρκεια της σημαντικής αυτής πρωτοβουλίας, οι άνθρωποι της ΠΑΜΘ είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με εκπροσώπους του τουριστικού κλάδου και κορυφαία ταξιδιωτικά γραφεία της Σουηδίας, όπως το Nordic Horizon Travel, το Padeltours και η Expedia, μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς διαδικτυακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες, η οποία επηρεάζει εκατομμύρια ταξιδιωτικές επιλογές παγκοσμίως. Βασικός στόχος των συναντήσεων ήταν η προώθηση της Περιφέρειας ως ιδανικού ταξιδιωτικού προορισμού για όλες τις εποχές του χρόνου.
Τις συναντήσεις διαχειρίστηκαν με απόλυτη επιτυχία τα μέλη της ομάδας τουριστικής προβολής της Περιφέρειας κ. Γιώργος Παναγόπουλος και κ. Πάττυ Κωνσταντινίδου, τα οποία ενημέρωσαν τους προσκεκλημένους για τον πολιτιστικό, φυσικό και ιστορικό πλούτο του τόπου, καθώς και για τα στοιχεία που τον καθιστούν απόλυτα αυθεντικό.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Παναγιώτης Αρχοντής, ο οποίος επεσήμανε τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τις προοπτικές της Περιφέρειας σε διεθνές επίπεδο.
Η δράση ολοκληρώθηκε με παραγωγικές συζητήσεις δικτύωσης, που αποτέλεσαν πλατφόρμα για την εδραίωση νέων συνεργασιών με φορείς του τουριστικού κλάδου στη Σουηδία.
Η εν λόγω δράση αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, βασισμένης στην καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα». Στόχος είναι η προώθηση μιας θετικής και ανανεωμένης εικόνας της Περιφέρειας στη Σουηδική αγορά, προκειμένου να ενταχθεί στους καταλόγους των επαγγελματιών διαφόρων κατηγοριών τουρισμού και των μεμονωμένων ταξιδιωτών.