
Σε ανακοίνωση του σωματείου Άρτεμις Δράμας αναφέρονται τα εξής:
Το σωματείο μας Άρτεμις Δράμας με χαρά θα συνδιοργανώσει το 11ου Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αισθητικής Ομαδικής Γυμναστικής τον Απρίλιο του 2026.
Το όραμά μας είναι ξεκάθαρο: Τα παιδιά μας να αγωνιστούν στον τόπο τους, στην έδρα τους, και η Δράμα να γεμίσει ζωή και αθλητισμό!

Αναμένουμε 800 αθλήτριες να συμμετάσχουν και να ζήσουν τη μοναδική εμπειρία του πρωταθλήματος στην πόλη μας. Στο πλευρό μας βρίσκεται πάντα ο ΣΕΡΓ Δράμας το «αδερφάκι» του Αρτέμις, ενωμένοι σαν γροθιά για την επιτυχία της διοργάνωσης!
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους όσους στήριξαν αυτή την πρωτοβουλία:
-Γιώργο Βαϊόπουλο, Πρόεδρο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Αισθητικής, για την εμπιστοσύνη προς το σωματείο μας.
-Μιχάλη Μουρβετίδη, Αντιπεριφερειάρχη Δράμας
-Δέσποινα Αβραμίδου, Αντιδήμαρχο Πολιτισμού Δράμας
-Αλέξη Παναγιωτίδη, Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη
-Στέλιο Ιγνατιάδη, Εντεταλμένο Αθλητισμού Περιφέρειας
-Παντελή Κρανά, Δημοτικό Σύμβουλο Δράμας
-Κωνσταντίνο Κόντο, Περιφερειακό Σύμβουλο

Η συνεργασία όλων αυτών κάνει ακόμα πιο δυνατή τη διοργάνωση και δείχνει πόσο σημαντικός είναι ο αθλητισμός για την πόλη μας.
Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό ώστε η διοργάνωση να μείνει αξέχαστη, να γεμίσει η Δράμα ζωή και να αναδείξει τον αθλητικό τουρισμό στην περιοχή μας.

