Σε ανακοίνωση του σωματείου Άρτεμις Δράμας αναφέρονται τα εξής:

Το σωματείο μας Άρτεμις Δράμας με χαρά θα συνδιοργανώσει το 11ου Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αισθητικής Ομαδικής Γυμναστικής τον Απρίλιο του 2026.

Το όραμά μας είναι ξεκάθαρο: Τα παιδιά μας να αγωνιστούν στον τόπο τους, στην έδρα τους, και η Δράμα να γεμίσει ζωή και αθλητισμό!

Αναμένουμε 800 αθλήτριες να συμμετάσχουν και να ζήσουν τη μοναδική εμπειρία του πρωταθλήματος στην πόλη μας. Στο πλευρό μας βρίσκεται πάντα ο ΣΕΡΓ Δράμας το «αδερφάκι» του Αρτέμις, ενωμένοι σαν γροθιά για την επιτυχία της διοργάνωσης!

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους όσους στήριξαν αυτή την πρωτοβουλία:

-Γιώργο Βαϊόπουλο, Πρόεδρο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Αισθητικής, για την εμπιστοσύνη προς το σωματείο μας.

-Μιχάλη Μουρβετίδη, Αντιπεριφερειάρχη Δράμας

-Δέσποινα Αβραμίδου, Αντιδήμαρχο Πολιτισμού Δράμας

-Αλέξη Παναγιωτίδη, Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη

-Στέλιο Ιγνατιάδη, Εντεταλμένο Αθλητισμού Περιφέρειας

-Παντελή Κρανά, Δημοτικό Σύμβουλο Δράμας

-Κωνσταντίνο Κόντο, Περιφερειακό Σύμβουλο

Η συνεργασία όλων αυτών κάνει ακόμα πιο δυνατή τη διοργάνωση και δείχνει πόσο σημαντικός είναι ο αθλητισμός για την πόλη μας.

Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό ώστε η διοργάνωση να μείνει αξέχαστη, να γεμίσει η Δράμα ζωή και να αναδείξει τον αθλητικό τουρισμό στην περιοχή μας.