Τεράστια απήχηση είχε η σημερινή (13/3) διαδικτυακή καμπάνια προώθησης της πατάτας Κ. Νευροκοπίου και στήριξης των πατατοπαραγωγών της περιοχής. Η κίνηση, δεύτερη στη σειρά, προήλθε μέσα από την ομάδα του facebook Nevrokopi Press.

Συγκεκριμένα ο δημοσιογράφος Γρηγόρης Παρασκευόπουλος ανέφερε τα εξής:

Υποκλίνομαι στο Μεγαλείο του Έλληνα.

Υποκλίνομαι σε όλα τα μέλη της ομάδος.

Υποκλίνομαι σε όλους τους φίλους Δημοσιογράφους, σε επώνυμους και ανώνυμους πολίτες σε όλη την Ελλάδα που βοηθήσατε να φτάσει το μήνυμα ότι η καλύτερη πατάτα της χώρας μας είναι για κατανάλωση και όχι για την χωματερή.

Δεκάδες ίσως και εκατοντάδες μηνύματα λαμβάνω από το πρωί από όλους σας, που μας λέτε ότι αγοράσατε πατάτα Νευροκοπίου.

Αυτήν την στιγμή 7 στα 10 καταστήματα δεν έχουν τις περίφημες πατάτες μας μιας και εξαφανίστηκαν από τους πελάτες.

Μηνύματα που λένε πήγαμε σε 10 καταστήματα για να βρούμε πατάτα Νευροκοπίου.

Πολύ καλά πήγαν και οι περισσότερες Λαϊκές του Σαββάτου.

Χαρακτηριστικό δε ότι ακόμα και στην Δράμα πολλά Μάρκετ δεν είχαν το μεσημέρι να πουλήσουν.

Αγκαλιάσατε την προσπάθεια μας και μεταδώσετε το μήνυμα απορρόφησης της πατάτας σε όλη την Ελλάδα.

Περιμένουμε τώρα να δούμε αυτά τα μικρά και μεγάλα καταστήματα που δεν έχουν πατάτα και την ζητήσατε την ψάξατε αν θα προχωρήσουν άμεσα σε παραγγελίες από τους πατατοπαραγωγους δίνοντας μεγάλη οικονομική ανάσα.

Ο Έλληνας πήρε το μήνυμα και το έκανε πράξη, θα κάνουν το ίδιο οι έμποροι και τα μεγάλα κυρίως καταστήματα απορροφώντας όλη την αδιαθετη πατάτα Νευροκοπίου;

Υ.Γ. Ψάξατε ζητήσατε πήρατε πατάτα Νευροκοπίου. Σας ευχαριστούμε πολύ, πιστεύω μέχρι το κλείσιμο της αγοράς να γίνει περιζήτητο προϊόν.

Υ.Γ. 2. Η διαδικτυακή καμπάνια της σελίδας μας φτάνει στο τέλος της.

Υ.Γ. 3 Προσοχή η πατάτα που ήταν στα καταστήματα πουλήθηκε, οι πατάτες μένουν ακόμα στις αποθήκες, ελπίζω όχι για πολύ.