Σύσκεψη με τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Δράμας πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2025 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου Δράμας, με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Στη σύσκεψη που έγινε υπό τον Δήμαρχο Γιώργο Παπαδόπουλο συμμετείχαν οι Διευθυντές των 74 σχολείων του Δήμου, ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθανάσιος Διαλεκτόπουλος και ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σπύρος Κιουλάνης, υπηρεσιακοί παράγοντες του Δήμου, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών Γιώργος Μουχτάρης, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, Παναγιώτης Σαλπιγκτίδης και ο Εντεταλμένος Σύμβουλος για θέματα Παιδείας Κώστας Δεβρίκης.

Ο Δήμαρχος Δράμας κάλεσε τους Διευθυντές σε μια ανοιχτή συζήτηση με στόχο τον καλύτερο συντονισμό και την έγκαιρη οργάνωση της νέας σχολικής χρονιάς. Υπογράμμισε ότι, παρά τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν μετά την κατάργηση των σχολικών επιτροπών, ο Δήμος Δράμας στηρίζει με κάθε πρόσφορο μέσο τα σχολεία, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο πρόβλημα των βανδαλισμών στις σχολικές εγκαταστάσεις. Ο Δήμος Δράμας εξετάζει την τοποθέτηση συστημάτων καμερών ασφαλείας, με στόχο την πρόληψη και αποτροπή τέτοιων περιστατικών που υποβαθμίζουν το σχολικό περιβάλλον.

Όλοι οι συμμετέχοντες δεσμεύθηκαν για στενή και αποτελεσματική συνεργασία, η οποία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων και την εύρυθμη εκπαιδευτική διαδικασία.