
Πραγματοποιήθηκε το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο του Ιδρύματος σε ιδιαίτερα εποικοδομητικό κλίμα, με τη συμμετοχή του νέου μέλους, Στέφανου Πεταλούδη.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης συζητήθηκαν τρέχοντα ζητήματα και τέθηκαν οι βάσεις για το μελλοντικό σχεδιασμό και τις δράσεις του Ιδρύματος.
Η παρουσία του κ. Πεταλούδη προσέδωσε νέα δυναμική στη σύνθεση του Δ.Σ., συμβάλλοντας ενεργά στον διάλογο και στη λήψη αποφάσεων.

