Η ΔΕΥΑΔ συνεχίζει τις αποκαταστάσεις σε δρόμους και πεζοδρόμια στις τοπικές κοινότητες. Τις προηγούμενες μέρες πραγματοποιήθηκαν εργασίες στον Νικοτσάρα, στα Αμπελάκια και στον Μυλοπόταμο.

«Η ΔΕΥΑΔ και η Δημοτική Αρχή θα συνεχίσει να δίνει λύσεις στα προβλήματα των δημοτών», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.