Το απόγευμα της Μεγάλης Τετάρτης το κοινό της Δράμας είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει μια συναυλία υψηλής αισθητικής που έλαβε χώρα στην αίθουσα τέχνης Ελευθερία, όπου παρουσιάστηκε το αριστουργηματικό έργο θρησκευτικού περιεχομένου Stabat Mater του G. B. Pergolesi.

Η ερμηνεία του έργου έγινε με βαθιά εκφραστικότητα και καλλιτεχνική αρτιότητα από τους συμμετέχοντες του σεμιναρίου βιολιού και Ensemble Workshop που προηγήθηκε στο διάστημα 28-29 Μαρτίου και 7-8 Απριλίου και πραγματοποιήθηκε από τον διακεκριμένο βιολονίστα και καθηγητή κ. Χανδράκη Δημήτρη. Τη συναυλία τίμησε με την παρουσία της η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού κ. Δέσποινα Αβραμίδου.

Η διοργάνωση του σεμιναρίου ήταν μια πρωτοβουλία της νεοσύστατης ΑΜΚΕ ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ, που συστάθηκε από τα ιδρυτικά της μέλη ως απόρροια ενός κοινού οράματος. Την ανάπτυξη, καλλιέργεια, προβολή και διάδοση της τέχνης της μουσικής μέσα από δραστηριότητες που άπτονται σε πολιτιστικούς, καλλιτεχνικούς, εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς σκοπούς.

Παράλληλος στόχος μέσα από τις δράσεις της, είναι η ανάδειξη, η αξιοποίηση αλλά και η επιμόρφωση των μουσικών και καλλιτεχνών τόσο της πόλης της Δράμας όσο και της περιφέρειας Α.Μ.Θ. με έμφαση στη νέα γενιά.