
Κλιμάκιο της ΝΙΚΗΣ Δράμας αποτελούμενο από τον υπεύθυνο της κοινότητας Σάββα Παυλίδη, τους υποψήφιους Βουλευτές Ανδρέα Ξάνθη, Δημήτρη Χατζηδημητριάδη και τα μέλη Αννέτα Τόλιου, Ευαγγελία Στεφανίδου, Κώστα Ζάγκα, και Ανέστη Κοντρόπουλο επισκέφτηκαν το σωματείο ΑΜΕΑ στην ΠΕ Δράμας.
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
Τα κύρια θέματα ήταν: α) το κόστος διενέργειας διαγνωστικών εξετάσεων μέσω του ΕΟΠΥΥ το οποίο είναι υψηλό για άτομα με ποσοστό αναπηρίας πάνω από 80% που δικαιούνται δωρεάν εξέταση και το χρόνιο κόστος της φαρμακευτικής αγωγής που ακόμα και με μηδενική συμμετοχή ΔΕΝ είναι δωρεάν στο φαρμακείο, β) η απουσία ραμπών εισόδου και τουαλετών για άτομα με κινητική αναπηρία σε κέντρα εστίασης και ψυχαγωγίας, δ) η οικονομική δυσχέρεια πολλών ατόμων που ζουν αποκλειστικά από κρατικά επιδόματα.
Η ΝΙΚΗ προτείνει 1) την αύξηση του προϋπολογισμού του ΕΟΠΥΥ για κάλυψη δαπανών διαγνωστικών εξετάσεων ειδικά στην κατηγορία των πολιτών με σοβαρή αναπηρία, β) τη δωρεάν φαρμακευτική κάλυψη ΟΛΩΝ των φαρμάκων για άτομα με αναπηρία 80%, γ) την επιδότηση επιχειρήσεων για τροποποίηση χώρων εισόδου και υγιεινής για άτομα με σοβαρή κινητική αναπηρία, δ) την αύξηση του ποσού επιδόματος διαβίωσης των ΑΜΕΑ, ε) τη δημιουργία προγραμμάτων πολιτιστικών εκδηλώσεων και ψυχοκοινωνικής στήριξης και στ) την επέκταση του προγράμματος ΠΟΣΚΑμεΑ για διακοπές σε ενήλικες ΑΜΕΑ και σε συνεργασία με Δήμους ή/και το Υπουργείο Άμυνας για ΔΩΡΕΑΝ διάθεση των κατασκηνώσεων.
Η ΝΙΚΗ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΙΑ!!!


