
Την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου κλιμάκιο της ΝΙΚΗΣ Δράμας αποτελούμενο από τον υπεύθυνο της κοινότητας Σάββα Παυλίδη και τον πολιτευτή ιατρό Ανδρέα Ξάνθη επισκέφτηκε το Δήμαρχο Προσοτσάνης κ. Αθανασιάδη και συζήτησαν τα προβλήματα της περιοχής, ενώ τον ενημέρωσαν για τις πολλαπλές δράσεις και ερωτήσεις στη βουλή για θέματα της Δράμας.
Σε σχετική ανακοίνωση της ΝΙΚΗΣ Δράμας αναφέρονται τα εξής:
Τα σημεία σύγκλισης απόψεων ήταν το δημογραφικό πρόβλημα με την ανάγκη χορήγησης ισχυρών κινήτρων μετεγκατάστασης νέων και τεκνογονίας και η ακρίβεια στο κόστος ρεύματος για οικογένειες και επιχειρήσεις.
Η ΝΙΚΗ έχει συγκεκριμένο πρόγραμμα περιφερειακής αναγέννησης για την ύπαιθρο με οικονομικά κίνητρα σε νέα ζευγάρια και φοροελαφρύνσεις των επιχειρήσεων. Επίσης προτείνει ως βιώσιμη λύση τη δημιουργία ενεργειακής κοινότητας ή/και τη σύναψη σύμβασης αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας μεταξύ Δήμου και του μεγάλου φωτοβολταικού πάρκου της Μικρόπολης με στόχο το κοινό όφελος δήμου και πολιτών, ιδιαίτερα των ευπαθών ομάδων.


