
Την Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2025, κλιμάκιο της ΝΙΚΗΣ Δράμας πραγματοποίησε συνάντηση με τον Δήμαρχο Κάτω Νευροκοπίου κ. Λευτέρη Ταμπουρίδη.
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν οι προτάσεις της ΝΙΚΗΣ για την οικονομική και δημογραφική ανάπτυξη της παραμεθόριας περιοχής, με ρεαλιστικά και άμεσα μέτρα που απαντούν στις ιδιαίτερες προκλήσεις του λεκανοπεδίου Νευροκοπίου. Η αντιπροσωπεία παρουσίασε ολοκληρωμένο πλαίσιο δράσεων για την τόνωση της τοπικής οικονομίας, την ανάσχεση της πληθυσμιακής συρρίκνωσης, την ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα και τη διαμόρφωση συνθηκών προσέλκυσης νέων κατοίκων και επιχειρήσεων. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο ζήτημα της ενεργειακής υποδομής, με τον Δήμαρχο να θέτει ως πάγιο αίτημα τη σύνδεση του Νευροκοπίου με το δίκτυο φυσικού αερίου της Δράμας και την απαλλαγή από ΕΝΦΙΑ των κατοίκων όλου του λεκανοπεδίου.
Η ΝΙΚΗ δεσμεύτηκε να προωθήσει το αίτημα αυτό σε κυβερνητικό επίπεδο, καθώς αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για τη δημιουργία ευνοϊκού περιβάλλοντος εγκατάστασης μεγάλων επιχειρήσεων, που θα ενισχύσουν την απασχόληση και θα στηρίξουν την τοπική κοινωνία.
Η ΝΙΚΗ Δράμας υπογραμμίζει ότι το Νευροκόπι, ως παραμεθόρια και ακριτική περιοχή με ιδιαιτερότητες κλίματος και γεωγραφίας, χρειάζεται ειδική στρατηγική ανάπτυξης και εθνικής μέριμνας. ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ!!!

