Σε ανακοίνωση του Συλλόγου Γυναικών Δράμας αναφέρονται τα εξής:

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γυναικών Δράμας καλεί κάθε γυναίκα της βιοπάλης να καταδικάσει τη γενοκτονία που διαπράττει το Ισραηλινό κράτος στη Γάζα, που έχει δολοφονήσει πάνω από 60.000 Παλαιστίνιους, με θύματα κυρίως γυναίκες και παιδιά.

Οι δραματικές ώρες που βιώνει ο Παλαιστινιακός λαός, εξαιτίας της 80χρονης κατοχής και των κλιμακούμενων στρατιωτικών επιχειρήσεων του δολοφονικού κράτους του Ισραήλ σε βάρος του, μας προκαλούν οργή και αγανάκτηση. Δεν ανεχόμαστε να μένουμε θεατές της τραγικής κατάστασης, έχουμε καθήκον ως γυναίκες και μάνες να εναντιωθούμε στη μεθοδευμένη εξόντωση του λαού της Γάζας, στον διωγμό του από την πατρίδα του.

Η άρνηση των ισραηλινών δυνάμεων να επιτρέψουν ακόμη και την παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας φέρνουν πάνω από 2 εκατομμύρια Παλαιστίνιους αντιμέτωπους με την απειλή του λιμού, ανάμεσά τους 14.000 μωρά κινδυνεύουν με θάνατο λόγω ασιτίας και έλλειψης φαρμάκων. Χτυπούν σχολεία, νοσοκομεία και μετατρέπουν την “ανθρωπιστική βοήθεια” σε ζώνη μάχης.

Εδώ και καιρό έχουν πέσει οι μάσκες για την ελληνική κυβέρνηση και όλα τα κόμματα που έκαναν λόγο για δικαίωμα του Ισραήλ στην αυτοάμυνα. ΗΠΑ – ΝΑΤΟ και ΕΕ έχουν βαρύτατες ευθύνες για τα εγκλήματα του Ισραήλ, είναι συνένοχοι, αφού δίνουν πλήρη στήριξη στρατιωτική, πολιτική και οικονομική για τη γενοκτονία, την κατοχή, τους εποικισμούς και τον εκτοπισμό του λαού της Γάζας.

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΩΡΑ Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟΥ ΛΑΟΥ.

-Να σταματήσουν όλες οι στρατιωτικές επιχειρήσεις του κράτους – δολοφόνου του Ισραήλ στη Γάζα.

– Να ανοίξουν τώρα όλες οι ανθρωπιστικές δίοδοι, ώστε να αποσταλεί άμεσα βοήθεια (νερό, τρόφιμα, φάρμακα) και να καταφθάσουν γιατροί, για την αντιμετώπιση του λιμού στην Παλαιστίνη.

– Να καταδικάσει η ελληνική κυβέρνηση τα εγκλήματα του κράτους του Ισραήλ.

– Να τεθεί άμεσα σε εφαρμογή η ομόφωνη απόφαση που έλαβε το ελληνικό Κοινοβούλιο το 2015 και να αναγνωριστεί το Παλαιστινιακό κράτος στα σύνορα του 1967 με πρωτεύουσα την Ανατολική Ιερουσαλήμ.

Συμμετέχουμε στο Πανδραμινό Συλλαλητήριο Πέμπτη 12/6 στις 20:00

στην Κεντρική Πλατεία της Δράμας.

Προσυγκέντρωση στις 19:15 στο Άγαλμα της Ελευθερίας.

Με την Παλαιστίνη ως τη λευτεριά