
Σε συγχαρητήριο μήνυμα του Δημάρχου Δράμας κ. Γιώργου Παπαδόπουλου
Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στη νέα Διοίκηση του Συλλόγου Κρητικών Δράμας «Η Μεγαλόνησος» και ιδιαίτερα στον νέο Πρόεδρο Σταύρο Μανωλεσάκη για την ανάληψη των καθηκόντων τους.
Ο Σύλλογος Κρητικών Δράμας «Η Μεγαλόνησος» αποτελεί διαχρονικά έναν ζωντανό και δραστήριο φορέα πολιτισμού, που συμβάλλει ουσιαστικά στη διατήρηση και ανάδειξη της κρητικής παράδοσης και στον εμπλουτισμό της πολιτιστικής ζωής της πόλης μας.
Ως Δημοτική Αρχή, εκφράζουμε τη βεβαιότητά μας ότι η καλή και δημιουργική συνεργασία που έχουμε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια θα συνεχιστεί και θα ενισχυθεί, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και του πολιτισμού.
Εύχομαι στη νέα Διοίκηση καλή επιτυχία στο έργο της, με υγεία, δημιουργικότητα και διάθεση προσφοράς.

