Μία ακόμη άκρως επιτυχημένη δράση τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με σκοπό την προώθηση της Περιφέρειας ως ιδανικό προορισμό για όλες τις εποχές του χρόνου, πραγματοποιήθηκε και κέρδισε τις εντυπώσεις την Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου στον πολυχώρο Cirkus, στη Στοκχόλμη.
Για τους σκοπούς της εκδήλωσης διοργανώθηκαν μία σειρά από b2b συναντήσεις με δημοσιογράφους, επαγγελματίες του αθλητικού και του ιατρικού τουρισμού, tour operators, opinion Leaders αλλά και επιχειρηματίες των κλάδων της γαστρονομίας και των τροφίμων της Σκανδιναβικής πρωτεύουσας, οι οποίοι ενημερώθηκαν για όλα τα μοναδικά χαρακτηριστικά που καθιστούν την Περιφέρεια κορυφαία ταξιδιωτική επιλογή για κάθε κατηγορία επισκέπτη, στα πλαίσια της τουριστικής καμπάνιας της ΠΑΜΘ με μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα».
Οι επίτιμοι προσκεκλημένοι της ιδιαίτερα ζεστής αυτής βραδιάς «ταξίδεψαν» στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και γνώρισαν τους ανθρώπους της, το φυσικό πλούτο, την ιστορία, αλλά και τα ανεκτίμητα πολιτιστικά θέλγητρα της αυθεντικής αυτής περιοχής της Ελλάδας. Ένα υπέροχο ψηφιδωτό από εικόνες ασύγκριτης φυσικής ομορφιάς, γεύσεις, αρώματα, χρώματα, θρησκείες, παραδόσεις, γραφικούς οικισμούς και φιλόξενες πόλεις με ιστορία και ποικίλα αξιοθέατα, ενθουσίασε τους συμμετέχοντες στις επιμέρους συναντήσεις και έγινε το όχημα για να βιώσουν την εμπειρία μιας ζεστής «Αγκαλιάς γεμάτης Ελλάδα».
Η προωθητική αυτή εκδήλωση της ΠΑΜΘ στην Στοκχόλμη διεξάχθηκε ως μέρος μίας απόλυτα στοχευμένης τουριστικής στρατηγικής που βασίζεται στην καμπάνια προβολής «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα». Απώτερος στόχος είναι η Σουηδική αγορά να διαμορφώσει μια ιδιαίτερα θετική και «πέρα από την πεπατημένη» εικόνα της Περιφέρειας, η οποία θα συμβάλει στην ένταξη της στους καταλόγους των επαγγελματιών διαφόρων κατηγοριών τουρισμού, αλλά και των μεμονωμένων ταξιδιωτών.